Prima bere de cinci cercuri
La Jocurile Olimpice de vară de la Paris (26 iulie – 11 august 2024) se consumă responsabil. Bere fără pic de alcool, fiindcă e o tendință mondială.
E sete mare de Olimpiadă – precedenta ediție de vară a Jocurilor Olimpice, de la Tokyo, s-a desfășurat în pandemie, nimeni n-a asistat, nimeni nu mai știe cine a câștigat. Iar această sete e astâmpărată, pentru prima dată în istorie, de o marcă de bere, aleasă ca unul dintre principalii parteneri globali ai competiției cu cinci cercuri olimpice.
Anheuser Busch InBev, producătorul de bere din spatele unor mărci precum Budweiser, Corona și Stella Artois, a plătit o sumă care nu a fost dezvăluită pentru a fi sponsorul global al competiției pe care, la noi, o puteți vedea pe mai multe canale ca oricând. Și a devenit astfel primul sponsor al berii pentru trei ediții de Jocuri Olimpice și Paralimpice.
Acordul va acoperi și Jocurile de iarnă de la Milano, din 2026, și Jocurile de vară din 2028 de la Los Angeles.
Așa că faceți loc pentru Corona Cero, care menține aprinsă flacăra olimpică!
Alegerea acestei băuturi arată „angajamentul față de consumul responsabil” al companiei și al Comitetului Internațional Olimpic față de „miliardele de fani olimpici din întreaga lume cu mesaje de conectare, moderație și sărbătoare”.
Aceleași cuvinte frumos, înălțătoare precum spiritul olimpic, și-n declarațiile făcute de Anne-Sophie Voumard, Managing Director, IOC Television and Marketing Services:
„în calitate de prim sponsor global de bere al Jocurilor Olimpice, Corona Cero, cu campania sa «Pentru fiecare moment de aur», oferă o nouă perspectivă asupra sărbătorii pentru fanii și sportivii din întreaga lume. Împreună, ne străduim să promovăm sportul și moderația, contribuind la o lume mai bună”.

Asta nu înseamnă că nu există competiție și între sticle la Paris!
Fiindcă, așa cum consemnează Bloomberg, „în mod amuzant, frenezia din jurul Jocurilor duce la concurență între producătorii de bere. Jacob Aarup-Andersen, CEO al Carlsberg, subliniază faptul că berea sa fără alcool Tourtel Twist este berea fără alcool preferată la Jocurile de la Paris. «Suntem berea oficială a Parisului și a Franței», a declarat Aarup-Andersen. El a declarat că Corona Cero este berea așa-numitei «mișcări olimpice», în timp ce Tourtel Twist e servită la evenimente”.
Sigur, telespectatorii de pretutindeni pot alege ce vor pe parcursul acestei Olimpiade – și al următoarelor, cum ziceam – care demonstrează ceea ce știam, că în acest mileniu trăim pe o planetă a șoferilor care trebuie să conducă în mod responsabil.
Ceilalți se pot consola cu „glume de tată” (mă uit hipnotizat la poantele foarte slabe ale unor americani care fac Reels cu ele) de genul: am tras o bere fără alcool aseară și cred că mi-am dat seama care e ingredientul meu favorit din bere!
Text de HORIA GHIBUȚIU | OPINII
Cover Photo by Kampus Production