Meniu Zile și Nopți
Articole Zile si Nopti Zile si Nopti 05/01/2025
Eat & Drink

SERGIANA 30 de ani | Timpul adaugă valoare, însă doar cu ajutorul oamenilor!

Liviu Mereuță De Liviu Mereuță
Comentarii SERGIANA 30 de ani | Timpul adaugă valoare, însă doar cu ajutorul oamenilor! Share SERGIANA 30 de ani | Timpul adaugă valoare, însă doar cu ajutorul oamenilor!
Sergiana 30 de ani Diana-Zahariea-Director-General-Sergiana-Grup


SERGIANA 30 de ani | Timpul adaugă valoare, însă doar cu ajutorul oamenilor!

Interviu cu Diana Zahariea, Director General Sergiana Grup

Sergiana este marcă recunoscută în piaţa românească, atât prin preparatele din carne şi reţeaua de magazine, cât şi prin restaurantele sale. Ambele reţele, horeca şi retail, au depăşit de mult limitele Braşovului, adunând numeroase distincţii naţionale şi internaţionale.

În decembrie trecut, brandul Sergiana Poiana Mărului a împlinit 30 de ani de la lansarea primelor preparate din carne care purtau etichete cu această marcă.

E o aniversare a cărei semnificaţie înseamnă mult mai mult decât o sumă de ani. Pornind de la această idee, am realizat un scurt interviu cu Diana Zahariea, director general al Sergiana Grup.

Sergiana 30 de ani
Diana Zahariea, Director General Sergiana Grup

Redactor: Dincolo de toate realizările din aceşti 30 de ani, dincolo de istoria din spatele acestui moment festiv, cu siguranţă există şi multă emoţie. Care ar putea fi cuvintele care ar contura esenţa acestor lucruri?

Diana Zahariea: De fapt, aşa cum reuşim aproape de fiecare dată în momente importante pentru tot ce înseamnă Sergiana, fie că sunt momente festive, ori lansarea unor proiecte mari, noi asociem momentului un motto de trei cuvinte. De data asta, am făcut o excepţie adăugând şi o adendă. Iată cum sună emblema sub care reunim cei 30 de ani:

Timpul adaugă valoare! El este un ingredient esenţial al succesului, însă nu este şi suficient. În spatele fiecărei realizări, a fiecărui pas înainte stau oamenii şi parteneriatele valoroase!

R: Sergiana este recunoscută pentru focusare pe tradiţie, pe valorificarea acesteia. Când spun asta, mă refer la produsele din carne şi restaurante, deopotrivă. Dincolo de tradiţie, ce ansamblu de valori stă la baza evoluţiei dumneavoastră?

D.Z.: Valorile prin care ne-am definit sunt Familie, Tradiţie, Calitate, Încredere şi Echitate. Am pornit de la ele, sunt valorile care marchează liniile noastre directoare şi sperăm că reuşim să le comunicăm prin activitatea noastră de zi cu zi.

Totuşi, vreau să nuanţez acest răspuns. Am amintit noţiunea de succes. Revin şi adaug că la baza rețetei noastre de succes se află o echipă dedicată, care a crescut împreună cu Sergiana îmbinând zi de zi tradiția cu inovația. Vreau să le mulțumesc din suflet colegilor noștri pentru munca, loialitatea și pasiunea cu care ne-au fost alături în fiecare etapă.

Dar nu pot să nu spun din nou  că Sergiana a fost şi este despre tradiție, calitate, echitate și încredere, dar dincolo de toate acestea, a fost şi este despre FAMILIE. Fără sprijinul familiei și fără pasiunea transmisă din generație în generație, povestea Sergiana nu ar fi existat.

Sergiana-30-de-Ani-şi-două-generaţii!
Sergiana, 30 de Ani şi 2 Generaţii! George Căbăl – Manager Transport, Aurora Neculoiu – Acţionar Fondator, Consilier Juridic, Tudor Neculoiu – Acţionar Fondator, Preşedinte de Onoare Sergiana Grup, Diana Zahariea – Director General Sergiana Grup, Adrian Zahariea – Director Comercial Sergiana Grup

R: Aţi menţionat şi inovaţia. Ce loc ocupă preocuparea pentru tehnologii moderne în funcţionarea Sergiana Grup?

D.Z.: Am investit în retehnologizarea proceselor din sectoarele de producţie, mai mult am construit şi utilat facilităţi noi de dimensiuni mari şi cu rol important în activitatea noastră.

Vă dau un singur exemplu: noi nu mai vorbim despre fermă, am trecut la un ansamblu de ferme, practic la două complexuri distincte. Asta am realizat odată cu construirea unui nou complex de genetică şi creştere a porcilor la Vad, în apropiere de Făgăraş.

Am construit o fabrică de nutreţuri combinate şi o staţie de silozuri, ambele moderne şi de dimensiuni impresionante. Fabrica de la Poiana Mărului este într-un permanent proces de modernizare, iar în ceea ce priveşte reţelele comerciale, deschidem noi puncte, relocăm magazine şi reformulăm magazinele mai vechi.

Prăvălie reamenajată, gata de deschidere!
Prăvălie reamenajată, gata de deschidere!

Ce să mai spun,… suntem conectaţi la actualitatea tehnologică în toate domeniile care ne interesează. Am digitalizat mare parte dintre activităţi, utilizăm softuri actuale în toate sectoarele. Însă tot aici aş include faptul că la Sergiana învăţăm tot timpul, iar politica noastră de calificare şi perfecţionare se exprimă deja prin zeci de proiecte implementate în acest sens.

R: Ne apropiem de final, dar încă de acum vreau să vă invit ca la începutul anului (interviul este realizat în 16 decembrie 2024 – n.r.) să reluăm discuţia aceasta. Până atunci, cum trăiţi acest decembrie? Aniversare, apropierea sărbătorilor se simte deja în aer, dar toată Sergiana lucrează în ritm susţinut. Deci, cum e în decembrie?

D.Z.: Decembrie este întotdeauna o lună specială pentru noi. Nu mă refer la volumul de muncă, suntem obişnuiţi să facem faţă acestor situaţii, dar există o specificitate pe care îmi face deosebită plăcere să o amintesc. Sergiana primeşte cadouri cu mult înaintea Crăciunului, iar 2024 nu a contrazis această regulă.

Sergiana 30 de ani
Florin Ursachi, Manager Sergiana Horeca, şi Adrian Zahariea, Director Comercial Sergiana Grup, cu trofeul primit la Horeca Awards

Mai întâi, reţeaua de magazine a fost distinsă în cadrul Galelor Progresiv Awards cu titlul „Best Independent Retailer – Transilvania”. Apoi, pentru prima dată, Stâna Turistică a urcat pe podiumul naţional al industriei ospitalităţii ocupând locul al doilea la categoria „Cel mai Bun Restaurant cu Specific Românesc Tradiţional”.

De fapt, vorbim despre un onorant loc I al provinciei, podiumul fiind completat de restaurante din Bucureşti. E cel mai proaspăt premiu  şi a fost obţinut În cadrul Galelor Horeca Awards.

Poate cea mai valoroasă distincţie anuală am primit-o însă odată cu publicarea Topului „100 Cele Mai Iubite Branduri Braşovene”, clasamentul întocmit în baza celui mai amplu sondaj judeţean de opinie realizat anual de publicaţia FWDBV (Forward Braşov) şi Agenţia BrandBerry. Referitor la acest subiect, nu pot decât să MULŢUMESC BRAŞOVENILOR care ne-au votat din nou.

Sunt sigură  că întreaga Familie Sergiana, toţi cei 1200 de colegi trăiesc acelaşi sentiment dublu, de bucurie împletită cu satisfacţia datoriei împlinite.

Sergiana 30 de ani
Sergiana, pe primul loc pentru braşoveni!

Iar emoţia este cu atât mai mare, cu cât în Decembrie 2017 votul braşovenilor ne-a instalat în fruntea topului şi de atunci ne menţine pe aceeaşi poziţie.  E minunat, dar şi angajant, e motivant să trăieşti aşa ceva…

Cât despre Aniversare, o sărbătorim alături de colegi şi colaboratori, furnizori şi parteneri, în timp ce  în magazine derulăm, încă din Octombrie, promoţii şi oferte aniversare. Pentru că toate aniversările şi reuşitele noastre le sărbătorim aşa, cu colegi, parteneri şi clienţi.

Cam astea sunt dimensiunile lunii Decembrie, la Sergiana… Aş adăuga că Decembrie înseamnă multă muncă şi  multă, multă emoţie.

R: Dacă ar fi să descrieți Sergiana Grup în trei cuvinte, care ar fi acelea?

D.Z. Timp – Oameni – Calitate!

Galerie imagini

Share

Un răspuns

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

NEWSLETTER ZILE ȘI NOPȚI

Abonează-te la newsletter și fii la curent cu cele mai noi evenimente sau știri din Artă & Cultură, Film, Lifestyle, Muzică, Eat & Drink.

Caută