Caravana Coca-Cola de Crăciun îi va bucura și anul acesta pe iubitorii sărbătorilor de iarnă, iar startul va fi cu adevărat spectaculos.
Pe 30 noiembrie, camioanele Coca-Cola își fac apariția la Târgul de Crăciun București, din Piața Constituției, chiar în seara deschiderii, cu o surpriză pentru bucureșteni: un concert Delia, cu intrare liberă.
Timp de aproape trei decenii, de când a luminat pentru prima dată micul ecran într-o reclamă TV, la mijlocul anilor ’90, camionul roșu Coca-Cola a devenit un simbol al sărbătorilor de iarnă. De atunci, aproape în fiecare an, Caravana Coca-Cola este nelipsită din sezonul rece, iar celebrele camioane roșii străbat țara alături de Moș Crăciun, împărțind tuturor zâmbete și bună-dispoziție, într-un decor perfect de sărbătoare, plin de experiențe captivante.
Caravana Coca-Cola și Delia dau PLAY atmosferei de sărbătoare
Anul acesta, prima întâlnire a Caravanei cu cei care o îndrăgesc va avea loc pe 30 noiembrie, în cadrul Târgului de Crăciun București, din Piața Constituției, unde camioanele Coca-Cola vor staționa începând cu ora 16.00. În aceeași seară, cei prezenți la târg vor avea parte de o experiență memorabilă: concertul Deliei, pregatit special pentru a marca startul oficial al Caravanei de Crăciun. La finalul serii, camioanele vor pleca în paradă prin oraș, pe traseul Piața Constituției – Piața Unirii – Universitate – Piața Romană – Piața Victoriei.
”Ne-am dorit să transmitem într-un mod autentic mesajul campaniei Coca-Cola de Crăciun, care spune că lumea are nevoie de mai mulți Moși Crăciun. Anul acesta, Coca-Cola lansează Caravana cu o experiență care sperăm să aducă zâmbete și energie bună: concertul uneia dintre cele mai apreciate artiste din România. Sperăm ca mesajul campaniei și atmosfera din jurul Caravanei de Crăciun să inspire cât mai mulți oameni în acest sezon al sărbătorilor și nu numai.” – Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola România
Caravana Coca-Cola de Crăciun va fi prezentă la târgul din Piața Constituției și în zilele de 1 și 2 decembrie, de această dată, cu o serie de activări speciale: de la jocurile cu bulgări de zăpadă, la atelierele de creație pentru cadouri sau felicitări de Crăciun, toate experiențele îi vor introduce pe participanți în atmosfera magică a sărbătorilor. Acestea vor fi disponibile ulterior pe toată durata Caravanei, în toate celelalte orașe în care vor poposi camioanele roșii. Traseul complet al Caravanei de Craciun se regăsește pe site-ul www.coca-cola.ro.
Lumea are nevoie de mai mulți Moși Crăciun
Ca în fiecare an, Caravana este parte din campania Coca-Cola dedicată Crăciunului. Anul acesta, sub mesajul ”Lumea are nevoie de mai mulți Moși Crăciun”, Coca-Cola celebrează generozitatea și bunătatea care se regăsesc în fiecare dintre noi, întruchipate de Moș Crăciun – simbolul emblematic al acestei sărbători. Fie că este vorba despre a ajuta un vecin, despre a oferi cuiva ultima Coca-Cola sau a da o mână de ajutor într-o situație dificilă, gesturile de bunăvoință sunt cele care dau naștere magiei, si nu doar in timpul sărbătorilor.
Campania globală are în centru un nou spot publicitar menit să ajung la inimile consumatorilor și să îi inspire în a deveni, la randul lor, mesageri ai magiei, prin mici gesturi de bunatate.
*** Concertul Delia este oferit de Coca-Cola în cadrul Târgului de Crăciun București, prin parteneriat cu CREART – Centrul de Creație, Artă și Tradiție al Municipiului București.***
Despre Compania Coca-Cola
Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă produse în peste 200 de țări și teritorii. Misiunea companiei noastre este de a răcori lumea și a se implica într-o schimbare în bine. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare.
Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, oferim brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, oferim, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare.
Totodată, lucrăm pentru a avea un impact pozitiv în viețile oamenilor, în comunitate și asupra planetei, prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre, prin promovarea reciclării ambalajelor, practici sustenabile de aprovizionare și reducerea emisiilor de carbon pe întregul lanț de valoare. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.
Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.coca-colacompany.com
Un răspuns
Când veniți la Brăila