Mr. Iron – Brandul românesc de cereale cu proteine, creat de și pentru oameni pasionați de sport
Brandul Mr. Iron a luat naștere printr-o pură coincidență. Faptul că Tony Saik și Joseph Moghilco sunt doi tineri bucureșteni pasionați foarte mult de sport și de a mânca sănătos a fost o piesă foarte importantă pentru începerea acestui mic business, după cum recunosc chiar ei. După mult research Tony și Joseph au reușit să reinventeze cerealele obișnuite, care sunt pline de zahăr, venind cu o alternativă care în schimb are multe proteine: Mr Iron.
De ce „cereale cu proteine”, de ce e neapărat importantă această combinație pentru un sportiv?
Am ales „cereale cu proteine” pentru că de multe ori dimineața avem tendința să mâncăm ceva ce ne este rapid și comod, ori pentru că nu avem timp mai de nimic și vrem să începem treaba cât mai repede, ori pentru că pur și simplu nu avem „chef” și bună dispoziție să gătim. Cerealele proteice sunt un avantaj pentru un sportiv deoarece oferă o sursă de proteine care ajută la construirea și repararea țesutului muscular, ceea ce poate ajuta și la îmbunătățirea performanțelor sportive.
Povestiți-ne un pic despre produsele voastre și prin ce se deosebesc de celelalte de pe piață, de concurență, de celelalte tipuri de cereale.
Față de cerealele obișnuite, ale noastre nu au zahăr adăugat deloc și, de asemenea, cantitatea de proteină pe 100 de grame este de aproximativ 6 ori mai mare. Trebuie să accentuăm și faptul că cerealele noastre conțin 20% aromă, comparativ cu cerealele obișnuite din comerț, care conțin doar 5% aromă. Toate aromele din oferta noastră sunt preferate de clienți, însă cu o diferență mică, pare că Apple Strawberry e cel mai îndrăgit sortiment.
Cum arată Mr. Iron în cifre de la lansarea și până în prezent?
Mr. Iron a crescut semnificativ de mult în fiecare lună în vânzări și clienții pe care îi avem sunt surprinși și mulțumiți că reflectăm principiile noastre morale în produs. Am investit aproximativ 20.000 euro pentru a face posibilă crearea unui stoc de câteva sute de kilograme de cereale proteice. Până în acest moment am vândut aproximativ 14.000 de cutii de cereale și avem doar 2 angajați pentru moment, cel mai curând vor fi probabil 10. Vrem să atingem o cifră de afaceri mult mai mare în 2023 decât cea pe 2022, pentru că ne vom extinde și în alte țări din Europa, precum Germania, Franța, Spania.
Care a fost cea mai mare provocare de care v-ați lovit până acum?
Cea mai mare provocare pe care am întâlnit-o este să găsim oameni care sunt dispuși să lucreze cu noi pe diferite departamente (de la Web Developing până la Content Creators pentru Social Media). S-a întâmplat de foarte multe ori să lucrăm cu oameni leneși, care nu își rezolvau task-urile pentru care erau plătiți și așa încrederea noastră în oameni s-a diminuat semnificativ. Totuși suntem binecuvântați acum să lucrăm cu anumite persoane care sunt muncitoare în adevăratul sens al cuvântului.
Care este impactul pe care v-ați dori să-l aibă afacerea voastră?
Impactul cel mai mare vrem să îl avem asupra sănătății oamenilor. Sănătatea este cu adevărat cel mai prețios lucru, de cele mai multe ori avem impresia că ne este cineva dator să ne țină sănătoși și nu punem preț pe ea decât atunci când nu o mai avem. Vrem să revoluționăm micul dejun și snacksurile pe care oamenii le consumă, din alimente sănătoase pline de zahăr și tot felul de aditivi, la alimente sănătoase, care oferă energie și ne mențin sănătatea.
Care e cea mai importantă lecție pe care ați învățat-o din perioada în care ați dezvoltat acest brand?
Cea mai importantă lecție pe care noi am învățat-o a fost că cea mai importantă piesă dintr-un business este comunicarea. Fără comunicare se pierde totul și nu ai cum să ai încredere într-o persoană dacă nu păstrezi o relație de comunicare sănătoasă cu ea. De multe ori părerea lui Tony poate nu este aceeași cu a lui Joseph, însă comunicarea îi face pe amândoi să ajungă la un consens și-așa pot să se miște înainte, crescând brandul.
Ce planuri aveți pentru Mr. Iron pentru restul anului?
Pentru anul 2023 avem planuri chiar mărețe, vrem să intrăm foarte mult în industria snacksurilor. Următoarele noastre produse vor fi: bomboane de ciocolată fără zahăr și proteice, cremă de orez, napolitane fără zahăr și proteice și chiar și pufuleți sănătoși și proteici. Cea mai puternică oportunitate de scalare este exact aceasta, să concepem produse noi pe care oamenii să le adore și să rămână clienți fideli.
Interviu de GRUIA DRAGOMIR | Povești de Succes