Meniu Zile și Nopți
Articole Zile si Nopti Zile si Nopti 25/09/2015
Arhiva Zile si Nopti

Peste 4 milioane de vizitatori la Coresi Shopping Resort Brașov, în primele șase luni de la lansare

Zile si Nopti De Zile si Nopti
Comentarii Peste 4 milioane de vizitatori la Coresi Shopping Resort Brașov, în primele șase luni de la lansare Share Peste 4 milioane de vizitatori la Coresi Shopping Resort Brașov, în primele șase luni de la lansare


Lansat pe 27 martie 2015, Coresi Shopping Resort a pornit la drum ca un proiect curajos și unic pentru Brașov. Centrul comercial aparţine comunităţii din care face parte și este responsabil față de aceasta.

Coresi Shopping Resort a fost inspirat din arhitectura Brașovului, respectând orașul din care face parte integrantă. Întregul concept arhitectural conceput de compania Sua Kay Architects din Lisabona, reprezintă o premieră pe piața românească a centrelor comerciale, fiind proiectat sub certificare BREEAM Very Good.

Nu vindem mp2, ci construim locuri pentru oameni și experiențe – aceasta credem că este cu adevărat misiunea noastră. La Coresi am pornit la drum dorindu-ne să oferim ceva diferit brașovenilor, nu doar prin discurs, ci și prin fapte. Dincolo de cifre si obiective, am încercat să dezvoltăm mai mult decât un simplu centru comercial, un punct de atracție pentru întreaga regiune, zi de zi. Cred că oamenii au apreciat munca noastră și ne-au venit în întâmpinare, iar la șase luni de la lansare, ne bucurăm că avem peste 4 milioane de vizitatori”, spune Tatian Diaconu, Director General Immochan România.

În cele șase luni de la lansare, Coresi Shopping Resort a înregistrat performanțe peste estimările inițiale, cu o medie zilnică de peste 21.000 mii de vizitatori și o creștere previzionată de 9% în luna septembrie. În ceea ce privește volumul vânzărilor, acesta a crescut constant, cu un procent de aproximativ 14% pe lună. Cel mai ridicat nivel al traficului de vizitatori și al volumului de vânzări a fost înregistrat în lunile iulie-august, când Coresi Shopping Resort a fost o adevărată destinație, atât pentru turiștii români, cât și pentru cei străini.

În acest moment, Coresi Shopping Resort găzduiește peste 100 de branduri celebre, unele în premieră la Brașov, precum Starbucks, Swarovski, Zara, Douglas, Pizza Hut, Reserved sau Massimo Dutti, 13 restaurante, 5 cafenele, mai multe spații de divertisment și 8 săli de cinema, dintre care două multifuncționale. De asemenea, complexul găzduieşte cel mai mare hypermarket din Transilvania, Auchan Coresi.

„Ambiția Auchan este să fim o companie românească și să creăm valoare pentru locuitorii Braşovului, în mod responsabil. Cu o suprafață de vânzare de 13.800 m2, Auchan Coresi propune clienților un comerţ cu o gamă completă și modernă de produse alimentare și nealimentare, cu prețuri competitive, cât mai aproape de nevoile clienţilor.”, spune Leonard Nistor, directorul hipermarket Auchan Coresi.

Traficul estimat la momentul lansării a fost de peste 8 milioane de vizitatori pe an, incluzând locuitorii Braşovului, pe cei din vecinătate, cât şi turiştii străini şi români. Cu un trafic de 1 milion de vizitatori în prima luna de la deschidere, Coresi Shopping Resort își reafirmă misiunea de a deveni o scenă deschisă pentru brașoveni și nu numai. Cele 360 de evenimente pe an sunt menite să transforme shopping resortul într-un adevărat „Centru de Viață”.

Pentru mai multe detalii, accesaţi:

Galerie imagini

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

NEWSLETTER ZILE ȘI NOPȚI

Abonează-te la newsletter și fii la curent cu cele mai noi evenimente sau știri din Artă & Cultură, Film, Lifestyle, Muzică, Eat & Drink.

Caută