Meniu Zile și Nopți
Articole Zile si Nopti Zile si Nopti 19/11/2023
Lifestyle

SocialPedia 54: Totul despre “Instagram Marketing” cu Ruxandra Simion, Ștefana Teodoroiu și Oana Vasilică

Redacția Online Zile și Nopți De Redacția Online Zile și Nopți
Comentarii SocialPedia 54: Totul despre “Instagram Marketing” cu Ruxandra Simion, Ștefana Teodoroiu și Oana Vasilică Share SocialPedia 54: Totul despre “Instagram Marketing” cu Ruxandra Simion, Ștefana Teodoroiu și Oana Vasilică
SocialPedia 54: Totul despre "Instagram Marketing" cu Ruxandra Simion, Ștefana Teodoroiu și Oana Vasilică


SocialPedia 54: Totul despre “Instagram Marketing” cu Ruxandra Simion, Ștefana Teodoroiu și Oana Vasilică

“Instagram Marketing” este tema ediției 54 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza offline, pe 21 noiembrie 2023, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.

Speakerii acestei ediții sunt: Ruxandra Simion – Head of Unit Golin, Ștefana Teodoroiu – creator de conținut și Oana Vasilică – Team Leader Canopy.

" "

Instagram are peste 2 miliarde de utilizatori activi lunar și peste 500 de milioane de utilizatori activi zilnic, fiind, astfel, cea de-a patra cea mai mare rețea socială din lume și cel de-al șaselea cel mai vizitat site la nivel mondial. Utilizatorii petrec, în medie, 30 de minute pe zi în aplicație, iar mai mult de 100 de milioane de persoane urmăresc Instagram Live în fiecare zi.

70% dintre utilizatorii de Instagram au sub 34 de ani, iar 47% dintre utilizatori sunt femei.

Există peste 200 de milioane de afaceri pe Instagram care își promovează serviciile și produsele, iar 90% dintre toți utilizatorii urmăresc cel puțin un cont de business. Instagram este una dintre cele mai utilizate platforme pentru reasearch de produse și servicii, 87% dintre utilizatori mărturisind că au cumpărat un produs după ce l-au văzut pe această rețea socială.

Peste 150 de milioane de persoane folosesc Instagram în fiecare lună pentru a comunica direct cu un business, iar 68% dintre utilizatorii saptamanali vizitează platforma pentru a interacționa cu creatorii de conținut. 54% dintre toți influencerii de pe Instagram sunt nano-influenceri, în timp ce 33% sunt micro-influenceri. Engagement rate-ul nano-influencerilor este de până la 5%. 

În aceste condiții, cum comunicăm eficient pentru publicul nostru, indiferent că suntem branduri sau creatori de conținut? Cum folosim corect toate tool-urile Instagram și cum facem conținut bun?

La SocialPedia 54 discutăm despre trucuri și tendințe pe Instagram, aflăm care sunt cele mai bune practici pentru Instagram Ads și descoperim ce înseamnă să fii creator de conținut pe această rețea socială.

SocialPedia 54: Totul despre "Instagram Marketing" cu Ruxandra Simion, Ștefana Teodoroiu și Oana Vasilică

Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri: 

– Cum faci o strategie de Instagram Marketing și o incluzi în strategia generală de comunicare?

– Ce înseamnă să faci conținut bun pe Instagram?

– Ce tipuri de postări funcționează cel mai bine pe Instagram? 

– Tips & Tricks pentru Instagram Reels. 

– Care sunt trendurile pentru 2024 pe Instagram?

– Tips & Tricks pentru Instagram Ads.

– Cum stabilești bugetul pentru Instagram Ads?

– Ce înseamnă să fii creator de conținut pentru Instagram?

– Cum colaborezi cu brandurile pe Instagram?

Dincolo de impactul evident pe care Instagram-ul îl are ca tool de marketing, platforma este foarte generoasă cu noi și ne determină să funcționăm ca o mare comunitate: să ne împărtășim experiențele, cu bune sau cu rele, să dezbatem diferite subiecte, să învățăm, să fim mai implicați social. Iar în contextul în care sustenabilitatea face tranziția de la “hot-topic” la “the only way of living”, modul în care ne prezentăm pe Instagram vine la pachet cu și mai multă responsabilitate.

Acum mai mult ca niciodată avem nevoie de un mindset nou, nu doar de o filtrare corectă a informațiilor, dar și de o filtrare etică, iar comunitatea SocialPedia este spațiul ideal în care abia aștept să avem un dialog despre comunicarea responsabilă și greenwashing alert ca noi trenduri pentru Instagram, în 2024.”, a declarat Ruxandra Simion, Head of Unit Golin România.

“La ultima conferință SocialPedia din acest an nu putea lipsi o discuție despre Instagram, în care să dezbatem tendințe, trucuri pentru conținut și ads și bune practici pentru lucrul cu influencerii din platformă. Este un subiect “fierbinte”, atât pentru branduri, cât și pentru creatorii de conținut, o discuție pe care comunitatea noastră ne-a cerut-o.”, declară organizatoarele evenimentului.

Înscrierile gratuite se fac aici: socialpedia.ro/socialpedia-54       

Despre Speakeri

Ruxandra Simion, Senior Digital Manager @ Golin România

Ruxandra Simion este Head of Unit în cadrul Golin România, având rolul de a dezvolta și urmări implementarea strategiilor de comunicare pentru clienții de retail- FMCG & Horeca din portofoliul agenției. Alături de echipa sa, se ocupă de consolidarea serviciilor de media relations, influencer marketing, crisis communication & strategic content writing pentru clienții săi, dar și de dezvoltarea campaniilor de comunicare responsabilă a sustenabilității în business.

Ruxandra are o experiență de aproape 12 ani în PR, timp în care a dezvoltat și a implementat numeroase campanii atât pentru branduri locale, cât și pentru branduri globale.

Ștefana Teodoroiu, Creator de Conținut

Ștefana Teodoroiu are o prezență online de peste 12 ani. A prins perioada în care totul era despre hobby și dorința de a împărtăși lucruri și îi place să creadă că și-a păstrat aceste valori, în ciuda faptului că totul a devenit și job pentru ea. Este aici să ajute și să aducă o doză de pozitivitate realistă oricui ajunge pe paginile ei.

Oana Vasilică, Team Leader @ Canopy

Oana Vasilică vine dintr-o lume în care comunicarea și creativitatea formează bazele unui lucru bine făcut. A studiat Public Relations, iar în urma cursurilor de digital și-a dat seama că acesta este domeniul în care se regăsește perfect. Este o fire competitivă, așadar nu așteaptă provocările, ci le caută pe cele mai greu de înfruntat. O persoana atât de dinamică nu putea să nu îndrăgească PPC-ul. Și-a dedicat ultimii 6 ani identificării celor mai bune oportunități de creștere a business-urilor prin online și creării unor strategii complexe și de impact.

Vine cu o experiență vastă în domenii precum pharma, FMCG, retail, sau beauty. Totodată, este trainer la numeroase cursuri din cadrul Academiei de Studii Economice din București, Facultății de Economie și de Administrare a Afacerilor, Bucharest International – School of Management, sau programe precum Google Atelierul Digital. Din postura sa de Team Leader este responsabilă de coordonarea echipei de specialiști și de atingerea obiectivelor departamentelor de PPC si Social Media.

Powered by LIDL România

Agenție parteneră: MTH Digital

Partener media: Kiss FM 

Parteneri Media: Zile şi Nopti, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC, PRIME Romania

Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 – 46, Bucuresti

Despre SocialPedia

SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.

Despre organizatori

Sabina Cornovac

De 15 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe www.sabinacornovac.ro și este creatoarea comunității #SocialPedia.

Despre Iulia Stănescu

Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 16 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De cinci ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie, iar de anul acesta conduce departamentul de social media unei agenții de comunicare.

Galerie imagini

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

NEWSLETTER ZILE ȘI NOPȚI

Abonează-te la newsletter și fii la curent cu cele mai noi evenimente sau știri din Artă & Cultură, Film, Lifestyle, Muzică, Eat & Drink.

Caută