Meniu Zile și Nopți
Articole Zile si Nopti Zile si Nopti 15/07/2016
Arhiva Zile si Nopti

Obiceiuri care îți pun dietă în pericol vara

Zile si Nopti De Zile si Nopti
Comentarii Obiceiuri care îți pun dietă în pericol vara Share Obiceiuri care îți pun dietă în pericol vara


Plănuiești să iei o mini-vacanță de la alimentația sănătoasă vara asta? Ei bine, nu te grăbi.

Zilele mai lungi sunt perfecte pentru mai multă mișcare, un meniu ușor și chiar câteva kilograme în minus.

Însă tot mai multe persoane riscă să se îngrașe în această perioadă.

Iată 4 obiceiuri care îţi pot sabota dieta şi cum le poţi evita:

1. Prea multe calorii lichide Este important să te menţii hidratată vara aşa că încearcă să consumi cât mai multe lichide. Fii atentă că multe băuturi sunt adevărate bombe calorice. Shake-uri proteice, smoothie-uri, băuturi energizante, frappe-uri cu frişcă şi zahăr, ceaiuri rece îndulcite sau limonade!

Soluţia: Dacă eşti în căutarea unui mod rapid şi relativ uşor de a reduce numărul caloriilor din dieta zilnică, alege băuturi fără calorii sau cu foarte puţine calorii. Apa minerală cu diferite arome (fructe de pădure proaspete, lime) sau ceaiurile reci fărăr zahăr sunt cele mai bune opţiuni.

2. Mănânci prea multă îngheţată Când vine vara, congelatorul tău
se umple de îngheţată? Nu este o idee prea bună. O îngheţată din
când în când este binevenită, dar nu transforma mâncatul îngheţatei într-un obicei zilnic. Două cupe de îngheţată pot avea şi 450 de calorii (asta şi fără cornet!).

Soluţia: Nu trebuie să eviţi îngheţata în totalitate, dar limitează consumul la doar 2-3 pe săptămână şi încearcă să nu mănânci mai mult de o cupă.

3. Consumi doar alimente degresate Vara încerci să mănânci cât mai multe salate şi alimente cât mai uşoare. Aşa că te decizi să consumi doar lactate degresate, pentru a fi sigură că silueta nu are de suferit. Contrar aparenţelor, grăsimea din anumite produse alimentare nu este inamicul numărul 1 al siluetei tale.

Dacă te vei concentra numai pe alimente degresate îți va fi foame în permanenţă şi vei fi tentată să mănânci mai mult şi mai haotic.

4. Grătarul de vară 

Carnea pregătită la grătar este una dintre cele mai sănătoase modalităţi de a consuma proteine animale. Dar gătitul la grătar poate fi considerat sănătos, doar dacă pregăteşti alimente sănătoase.

Soluţia: Limitează numărul de calorii optând pentru tipuri de carne cu puţine grăsimi cum ar fi pieptul de pui, carnea de vită slabă sau carnea de curcan. Fii atentă şi la garnituri pentru că un dressing
cu prea multă maioneză sau o porţie de paste poate conţine la fel de multe calorii ca un burger.

Galerie imagini

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

NEWSLETTER ZILE ȘI NOPȚI

Abonează-te la newsletter și fii la curent cu cele mai noi evenimente sau știri din Artă & Cultură, Film, Lifestyle, Muzică, Eat & Drink.

Caută