”După primul an de vânzări putem afirma că am reuşit să venim în întâmpinarea exigenţelor unor clienţi educaţi, rafinaţi, care privesc achiziţia unui apartament nou în termeni de investiţie: investiţie în confortul familiei, în intimitate, în propria imagine, în siguranţa economică. Cumpărătorii noștri optează pentru o locuință premium, confirmând odată în plus după Arad și Cluj că și în Brașov, alegerea unui apartament se întemeiază pe valori măsurabile: calitate , preț corect la achiziție și creșterea valorii în timp a locuinței”
Bermo Group le mulțumește clienților pentru încrederea acordată și pentru afinitatea arătată pentru acest nou concept rezidențial lansat în 2011 pe piața imobiliară brașoveană. Misiunea asumată de Bermo Group este aceea de a crea valoare pentru clienţi, companie, ambient şi comunităţile în mijlocul cărora îşi desfăşoară activitatea, prin inovaţie, calitate, sustenabilitate şi o dezvoltare continuă a competenţelor.