Meniu Zile și Nopți
Articole Zile si Nopti Zile si Nopti 16/03/2023
Artă & Cultură / Carte

EDITURA CUANTIC lansează PHRONESIS MARKETING, de Corneliu Vîlsan – prima carte de marketing strategic scrisă de un autor român!

Redacția Online Zile și Nopți De Redacția Online Zile și Nopți
Comentarii EDITURA CUANTIC lansează PHRONESIS MARKETING, de Corneliu Vîlsan – prima carte de marketing strategic scrisă de un autor român! Share EDITURA CUANTIC lansează PHRONESIS MARKETING, de Corneliu Vîlsan – prima carte de marketing strategic scrisă de un autor român!


Unul din cei mai experimentați Chief Marketing Officer de la noi – Corneliu Vîlsan – își împărtășește experiența, principiile și metodele în Phronesis Marketing, prima carte de marketing strategic scrisă de un român și una din puținele cărți din lume care măsoară eficacitatea marketing-ului și arată cum funcționează publicitatea din perspectiva clientului.

Termenul propus – Phronesis – vine din limba greacă și semnifică înțelepciune practică, sau sagacitate.

“Marketerii vor beneficia de studiile de caz și de principiile prezentate in carte, bazate pe experiența mea de peste 20 de ani ca Senior Executive in domeniul băuturilor, la nivel atât B2B, cât și B2C. Metodologia Phronesis poate ajuta la educarea angajaților în domeniul marketingului strategic și al eficienței marketingului, pentru a creste eficienta  companiilor și a ridica nivelul de cunoaștere al organizațiilor. in general.” – Corneliu Vîlsan

Cartea a fost publicată inițial în SUA, în 2020, în limba engleză.

Corneliu Vîlsan  este senior executive român (membru in board la o companie din top CAC40, peste 20 de ani experiență în companii multinaționale –  Pernod Ricard, Seagram, Johnson & Johnson, Schneider Electric).

EDITURA CUANTIC lansează PHRONESIS MARKETING, de Corneliu Vîlsan – prima carte de marketing strategic scrisă de un autor român!

“Am scris această carte ca pe o contribuție care să ajute la înțelegerea dificultăților cu care se confruntă marketerii din ziua de azi: problema încrederii, problema conexă a pierderii de putere în organizație și problema aptitudinilor,” spune Vîlsan. Marketerii vor beneficia de studiile de caz și principiile prezentate în carte, bazate pe experiența de peste 20 de ani a autorului ca Senior Executive in domeniul băuturilor, produselor cosmetice dar și servicii și produse B2B. Metodologia Phronesis poate ajuta la educarea angajaților în domeniul marketingului strategic și al eficienței marketing-ului, pentru a crește eficiența  companiilor și a ridica nivelul de cunoaștere al organizațiilor, în general.”

Multe voci declară:

„Big idea este moartă. Poziționarea este moartă. Brandurile sunt moarte.” Corneliu Vâlsan, prin modelul structurat și prin exemplele practice din PHRONESIS MARKETING, te ajută să dovedești contrariul. – Ștefan Iordache, COO Publicis Groupe România

„Sunt absolut încântat de cât de bună – și necesară – este această carte. Corneliu este un David Ogilvy al perspectivei clientului!” – Rory Sutherland, vicepreședinte al Ogilvy UK, autor al cărții Alchemy: The Surprising Power Of Ideas That Don’t MakeSense

Cartea va fi lansată în 16 martie 2023 ora 18.00 la Seneca Anticafe, în București (Str. Ion Mincu Nr.1) și este disponibilă în pre-comandă pe edituracuantic.ro.

Cititorii vor găsi cartea din luna martie în rețeaua Cărturești, emag.ro, librex.ro, elefant.ro, libris.ro, cartepedia.ro, librarie.net, Librăria Mihai Eminescu București, rețeaua Centrului de Librării București, Librarium, Librăria Bookstory Cluj, Seneca Anticafe.

Vrei să fii la curent cu cele mai noi Evenimente, Filme și Festivaluri din România ?

Galerie imagini

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

NEWSLETTER ZILE ȘI NOPȚI

Abonează-te la newsletter și fii la curent cu cele mai noi evenimente sau știri din Artă & Cultură, Film, Lifestyle, Muzică, Eat & Drink.

Caută