Meniu Zile și Nopți
Articole Zile si Nopti Zile si Nopti 17/06/2022
Povești de succes Eat & Drink Lifestyle

Tonic-Blend Kombucha

Gruia Dragomir De Gruia Dragomir
Comentarii Tonic-Blend Kombucha Share Tonic-Blend Kombucha


Băutura răcoritoare probiotică și care te scapă de mahmureală

Prin alte părți, băuturile răcoritoare pe bază de kombucha sunt extrem de populare de zeci de ani, la noi, ele abia încep să-și facă apariția. Cristian Cîrloganu, un tânăr din Gorj stabilit în București, a pus pe picioare, în urmă cu 2 ani, brandul Tonic-Blend Kombucha, prin care oferă o alternativă foarte sănătoasă la băuturile răcoritoare.

Astfel, produsele sale sunt băuturi vii, tonice și probiotice, care te și ajută destul de mult după o noapte în care ai petrecut și care te-a lăsat cu mahmureală. Iată ce ne-a povestit despre afacerea sa de succes.

Cum a apărut Tonic-Blend Kombucha?

Tonic-Blend a apărut în iunie 2020 și este un business de familie cu aspirații mari, deoarece este modul în care fondatorii văd evoluția pe care și-o doresc în jurul lor, respectiv pot aduce plus valoare oamenilor. Experiența ne-a învățat că schimbarea vine din interior spre exterior și kombucha a devenit un stil de viață pentru noi. Ne-a apărut în cale într-o notă prietenoasă, primul contact cu ea fiind în anul 2018, în Statele Unite ale Americii. Acolo am avut ocazia să consumăm produse provenite de la câteva zeci de brand-uri, formându-ne practic o idee amplă despre calitatea kombucha, cum este ea preparată, și am simțit pe pielea noastră beneficii precum echilibrarea întregului proces al digestiei, creșterea energiei pozitive și a stării de bine, întărirea sistemului imunitar sau revigorarea imediată a organismului după o noapte „grea”.

Ce este kombucha și care sunt beneficiile ei?

Pe scurt, kombucha este o băutură recunoscută ca fiind prebiotică și probiotică încă din antichitate. Este obținută pe cale naturală, din ceai îndulcit și fermenți naturali activi. Originile ei sunt bazate pe multe legende, fiind o băutură care se prepară de peste 2000 de ani. Observăm totuși că, în ultimul timp, se tot caută o origine clară a kombucha, însă, adevărul este că toate ipotezele sunt bazate pe legende și, din acest motiv, Tonic-Blend alege să considere kombucha ca fiind o băutură a tuturor oamenilor. Rețeta este simplă și disponibilă gratuit oricui caută acest lucru pe Google.

Beneficiile consumului de kombucha pot fi foarte multe, depinzând în mod direct de situația în care se află persoana care o consumă. Așa cum spuneam mai devreme, ne-am propus să fim schimbarea pe care ne-o dorim în societate și, cu acest obiectiv în minte, considerăm foarte important să menționăm lipsa studiilor clinice complete care să susțină multitudinea de beneficii enumerată peste tot pe internet. În general, Tonic-Blend susține prevenția, în schimbul deciziilor radicale cauzate de situații severe apărute în viață. Concret, recomandăm consumul de kombucha ca parte integrată a unui stil sănătos de viață, fără a o privi ca un medicament de la care să așteptăm schimbări efective imediate.

Povestiți-ne un pic despre produsele voastre și prin ce se deosebesc de celelalte de pe piață, de concurență, de celelalte băuturi răcoritoare artizanale.

În tot ceea ce facem la Tonic-Blend, credem cu tărie că adevăratele evoluții pornesc din interior spre exterior și promisiunea noastră este să sprijinim dezvoltarea personală continuă. Modul în care facem acest lucru este prin construirea unui sistem care face accesibilă kombucha raw și delicioasă. Producem kombucha doar din ingrediente certificate organic, inspirați practic de cultura simbiotică, aceea fără de care kombucha n-ar putea exista. În opinia noastră, totul este perfectibil, inclusiv o băutură răcoritoare. Oferim trei arome: Inner Ginger & Lemon, Raw Apple & Cinnamon și Essential Pomegranate. Blend-ul este realizat în cea mai mare parte din kombucha și puțin suc presat la rece din fructe. Nimic altceva.

Cât de greu a fost să ajungeți în meniul localurilor din țară sau în magazine?

Pentru oricare brand fresh, intrarea pe piață este o provocare imensă. Pe noi ne-a ajutat foarte mult faptul că am avut o claritate în ceea ce privește motivul pentru care facem ceea ce facem. Owner-ii din horeca sunt bucuroși să-și diversifice oferta cu noutăți, mai ales dacă acestea sunt de o calitate superioară. Pentru noi, dificultatea a reprezentat-o contextul în care întreaga lume se afla în momentul lansării Tonic-Blend. Localurile erau mai mult închise sau super restricționate și nu exista o predictibilitate legată de viitorul întregii industrii. A fost foarte important pentru noi să înțelegem piața, nevoile și temerile owner-ilor din horeca și să avem răbdare că lucrurile evoluează într-o direcție pozitivă.

Apropo de acest lucru, în câte localuri și magazine se găsesc produsele voastre?

Suntem prezenți în peste 100 de localuri din țară, cele mai multe fiind în București. Obiectivul nostru este să închidem anul cu 300 de locații în care Tonic-Blend Kombucha este disponibilă oricând.

Care este impactul pe care v-ați dori să-l aibă afacerea voastră?

Tonic-Blend este partenerul oamenilor care vor să devină mai buni în fiecare zi. În acest fel punem umărul la o evoluție sănătoasă a întregii societății. Ne dorim ca tot mai mulți oameni să fie convinși că în momentul în care consumă Tonic-Blend fac o alegere bună pentru ei, în primul rând, dar și pentru întreaga comunitate în care trăiesc zi de zi.

Ce planuri aveți pentru Tonic-Blend Kombucha pentru restul anului?

Așa cum spuneam, unul dintre obiectivele noastre este să creștem numărul locațiilor în care Tonic-Blend este prezent. Acest lucru este direct legat de mărirea capacității de producție și a echipei noastre.

Galerie imagini

Share

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

NEWSLETTER ZILE ȘI NOPȚI

Abonează-te la newsletter și fii la curent cu cele mai noi evenimente sau știri din Artă & Cultură, Film, Lifestyle, Muzică, Eat & Drink.