Coresi Shopping Resort a sărbătorit, weekend-ul trecut, 4 ani de la înființare. În decursul acestui timp, 37,8 milioane de persoane au călcat pragul mall-ului. „Mă surprind reacțiile de empatie din partea publicului. Sperăm să rămânem în continuare în topul preferințelor brașovene“, a declarat Sorina Boșcu, directorul Coresi Shopping Resort. Pe scenă au urcat artiști importanți, precum Zdob și Zdub, Ovidiu Lipan Țăndărică și Fanfara Șukar.
Despre Sorina Boșcu, actualul director Coresi Shopping Resort
Sorina Boșcu a preluat conducerea mall-ului Coresi Shopping Resort, de la 1 ianuarie 2019. Experiența sa cu Coresi Shopping Resort a început înainte de deschiderea acestuia, mai exact în ianuarie 2015. „Am făcut parte din echipa de la deschiderea centrului comercial, așadar înainte de a exista gresia, lumina și chiriașii acestuia. Prin urmare, Coresi îmi este foarte familiar. Cred că o mare parte din motivația de a fi director de centru a fost experiența mea de leasing manager în cadrul companiei. Practic, de acolo a pornit totul. Am fost extrem de documentată în tot ce înseamnă piața de retail în ultimii 5 ani și astfel a venit propunerea din partea Coresi“, susține aceasta.
Situația a rămas aceeași, Coresi Shopping Resort rămâne cel mai mare mall din Transilvania
Sorina afirmă că după 4 ani de la înființarea Coresi Shopping Resort, acesta rămâne în continuare cel mai mare centru comercial din Transilvania. „El a fost poziționat astfel, de la bun început, iar în acest moment a rămas la fel. E foarte important de menționat faptul că Coresi are un aport de trafic impresionant din județele limitrofe. Brașovul este clar inima Coresi, dar în principal, în weekend, se observă aportul de trafic din Covasna, din Harghita, etc. Numărul celor care ne trec pragul, crește de la an la an. Acest lucru ne bucură foarte mult și sperăm să rămânem în continuare în topul preferințelor brașovene“, povestește ea.
Coresi Shopping Resort a fost o necesitate a comunității și implicit a influențat viața brașoveană
Directorea crede că Coresi Shopping Resort a influențat viața brașoveană. „Coresi a venit în baza unei nevoi a comunității. Era clar nevoie de un centru comercial mare. Eu sper ca pe parcursul celor 4 ani, Coresi să nu fi fost doar un loc în care îți poți face cumpărăturile și atât. În ultimele luni de experiență, mi s-a demonstrat că este mai mult de atât, este locul preferat al Brașovului“, mărturisește ea. Sorina afirmă că oamenii petrec foarte mult timp aici. Mai mult de atât, aceștia se identifică cu evenimentele organizate de Coresi. „În spatele acestor lucruri s-a realizat o muncă impresionantă, care a condus la conexiunea între mall și comunitate. De fapt asta se sărbătorește în cei 4 ani“, afirmă ea.
Crearea unei comunități presupune să investești foarte mult din tine
Sorina mărturisește că este foarte greu să creezi o comunitate în jurul business-ului tău, trecându-l peste etapa de simplu comerciant. „Investim foarte mult din noi, ne implicăm foarte mult în tot ceea ce facem, creăm o relație cu comercianții pe care îi avem aici și cred că astfel facem diferența pe piață. În momentul în care vine un comerciant și îți spune: sunteți prietenii mei, ne cunoaștem de 4 ani, dar parcă ne cunoaștem de o viață, ți se confirmă totul. Din fericire, pare simplu, dar necesită un efort destul de mare să fii implicat constant în viața comercianților, clienților și așa mai departe“, a mărturisit ea.
AFI ar fi un concurent pentru Coresi Shopping Resort, însă competiția este necesară într-o piață dezvoltată
Directorul Coresi Shopping Resort suține că în momentul în care se va deschide AFI, este evident faptul că acesta va fi un concurent pentru Coresi. „Consider totuși, că într-o piață dezvoltată, competiția este necesară în momentul acesta. Deoarece Coresi este cel mai mare centru comercial din Brașov, nu avem deocamdată un model de comparație pe piața locală. Nu știu care va fi impactul AFI vizavi de Coresi însă eu mă bazez pe cei 4 ani pe care i-am investit aici, un lucru de care sunt foarte sigură. În acest fel, îngrijorarea nu este foarte mare“, a povestit Sorina.
Coresi Shopping Resort ar fi un ambasador al comunității brașovene
Am invitat-o pe Sorina să își imagineze cum ar fi Coresi Shopping Resort dacă ar fi o persoană. „Ar fi, în primul rând, un erou, un ambasador al comunității. Ar fi foarte aproape de oameni, extrem de empatic și cu simțul umorului“, a susținut ea, încrezătoare și cu zâmbetul pe buze.
Ioana Mircea – Redactor-șef Zile și Nopți Brașov