PEPPERMINT KIDS – Cel mai simpatic magazin de jucării
Peppermint Kids a apărut din dorința a două surori de a avea propriul spațiu plin cu jucării, așa cum vedeau că există în marile orașe din afară, cu accentul pus pe calitate, durabilitate și utilitate, astfel încât cei mici să poată dezvolta legături speciale cu jucăriile lor.
Astfel, le-a ieșit unul dintre cele mai frumoase și simpatice magazine cu jucării din oraș, cu o selecție cu adevărat deosebită de branduri de haine, cărți și jucării pentru copii.
Ne-au povestit mai multe Mădălina Antipa și Crenguța Crângașu, owneri Peppermint Kids.
Cum a apărut Peppermint Kids? Cine sunt oamenii din spatele acestui business și cum ați ajuns la acest concept?
Numele noastre sunt Mădălina Antipa și Crenguța Crângașu, două surori care și-au dorit să transforme un spațiu uitat de vreme din cartierul în care locuim într-un loc plin de viață și bucurie. De mult timp visam să deschidem un magazin de jucării inspirat de cele pe care le vedeam în călătoriile noastre prin Europa, însă nu găsisem încă locul potrivit. Totul s-a schimbat în ziua în care am descoperit colțul fermecat de pe Bulevardul Mărășești 47, care ne-a oferit oportunitatea perfectă de a aduce la viață această idee.
Care a fost investiția inițială și în cât timp preconizați că o să v-o amortizați?
Investiția în spațiu a fost de aproximativ 20.000 de euro, fără să luăm în considerare stocul de jucării. Estimarea noastră de amortizare este de patru ani.
Spuneți-ne un lucru mai puțin știut despre magazinul vostru.
Spațiul magazinului este unul cu o poveste specială. În vremea interbelică, spațiul a găzduit una dintre cele mai vechi brutării din București, urmând ulterior să devină un atelier de piele, al unui om foarte cumsecade, îndrăgit de întreg cartierul. Noi l-am preluat într-o stare avansată de degradare și l-am transformat în ceea ce este astăzi.
Cum vă selectați brandurile pentru copii pe care să le aduceți în magazinul vostru?
Jucăriile din Peppermint Kids sunt atent selecționate pentru a îndeplini standarde înalte, atât în ceea ce privește calitatea materialelor, cât și designul și utilitatea lor. Ne dorim ca părinții să adopte o abordare conștientă, încurajându-i să cumpere mai puțin, dar să investească în obiecte durabile. Fiecare jucărie este creată să reziste în timp, nu doar fizic, dar și din punct de vedere emoțional, astfel încât cei mici să dezvolte o legătură specială cu ea, transformând-o într-un obiect de prețuire pe termen lung.
Care a fost cea mai mare provocare de care v-ați lovit până acum?
Din fericire, nu putem spune că ne-am confruntat cu provocări cu adevărat îngrijorătoare – sau poate suntem noi foarte optimiste. Am abordat fiecare obstacol cu deschidere și flexibilitate, iar până acum am reușit să găsim soluții care ne-au permis să mergem mai departe fără mari dificultăți.
Care este impactul pe care v-ați dori să-l aibă magazinul vostru asupra orașului sau asupra zonei în care l-ați deschis?
Am putea spune că oamenii l-au primit foarte bine. Desigur, e o concluzie care se aplică pentru o perioadă foarte scurtă de timp, însă ne dăm seama că magazinul are un impact pozitiv nu doar prin selecția de produse pe care o oferim, dar și prin faptul că am contribuit la revitalizarea zonei, creând un spațiu vesel și atractiv. Ne dorim ca Peppermint Kids să devină un hub pentru părinți, un loc unde aceștia să poată găsi produse de calitate, dar și să interacționeze, să participe la evenimente educative și să susțină o comunitate dedicată creșterii armonioase a copiilor.
Ce vă place vs. ce nu vă place la București ?
Ne place Bucureștiul în primul rând pentru oamenii lui. Ne bucură să vedem din ce în ce mai mulți antreprenori care sunt deciși să contribuie la o schimbare în bine a înfățișării orașului și să ofere experiențe plăcute oamenilor care trăiesc aici. Ne-ar plăcea să vedem cât mai multe concepte stradale care să invite oamenii să se bucure de propriul oraș/cartier.
Care e cea mai importantă lecție pe care ați învățat-o din perioada de activitate?
Cea mai importantă lecție, care ne-a și confirmat viziunea, este faptul că oamenii sunt deschiși la concepte de tip brick-and-mortar (magazine fizice) și că interacțiunea umană rămâne un factor esențial într-o experiență de achiziție. Clienții apreciază contactul direct, conversațiile și posibilitatea de a vedea și atinge produsele, ceea ce adaugă o valoare unică față de shoppingul online.
Ce planuri aveți pentru Peppermint Kids pentru 2025?
În 2025 ne propunem să continuăm extinderea portofoliului, axându-ne pe a răspunde cât mai bine nevoilor părinților, dar și pe promovarea unei mentalități de consum responsabil. Vom încuraja achiziția de jucării de înaltă calitate, de care copiii să se atașeze și cu care să creeze o legătură pe termen lung. Dorim să punem accentul pe mai puține achiziții, dar care să fie durabile și valoroase, contribuind astfel la dezvoltarea unei relații profunde între copil și jucărie, în timp ce promovăm un consum mai sustenabil.
Citește mai multe articole din LIFESTYLE.