Meniu Zile și Nopți
Articole Zile si Nopti Zile si Nopti 27/04/2024
Lifestyle

5 moduri prin care poți să rămâi plin de energie în tranziția dintre anotimpuri

Redacția Online Zile și Nopți De Redacția Online Zile și Nopți
Comentarii 5 moduri prin care poți să rămâi plin de energie în tranziția dintre anotimpuri Share 5 moduri prin care poți să rămâi plin de energie în tranziția dintre anotimpuri
5 moduri prin care poți să rămâi plin de energie în tranziția dintre anotimpuri


5 moduri prin care poți să rămâi plin de energie în tranziția dintre anotimpuri

Tranziția dintre anotimpuri poate aduce multă bucurie, în special când, după temperaturile scăzute, vin zile cu soare. Pentru organism, aceste schimbări pot fi mai greu de gestionat, ceea ce se traduce prin episoade de oboseală și o stare permanentă de moleșeală. 

Dacă și tu te simți lipsit de energie în tranziția dintre anotimpuri și cauți remedii pentru oboseală, îți prezentăm cinci metode care te pot ajuta. 

1. Suplimente naturale

Suplimentele naturale sunt o alternativă la îndemână, pentru un aport echilibrat de vitamine și minerale necesare organismul. Acestea vin în ajutor, în momentele când ai nevoie de mai multă vitalitate. 

Există o multitudine de suplimente pe piață, însă, pentru a te bucura pe deplin de avantajele lor, alege-le pe cele de care are nevoie organismul tău. Compoziția suplimentelor naturale este alcătuită în mod natural din substanțe organice, care favorizează absorbția și utilizarea vitaminelor pe care le conțin. 

Pentru un plus de energie, alege suplimentele naturale care conțin magneziu, coenzima Q10, fier, ginseng sau vitamina B12. 

2. Odihnă suficientă

Un somn odihnitor și suficient este arma secretă împotriva stărilor de epuizare. Atunci când nu te odihnești suficient, energia de peste zi scade și riști să ai o stare generală proastă. Cu toate că beneficiile somnului sunt binecunoscute pentru organism, se poate întâmpla ca, din cauza stresului sau din alte motive neștiute, să nu te odihnești corespunzător. 

Pentru situații de acest tip, există întăriri, cum ar fi Naturalis SomnControl, un supliment alimentar pe bază de valeriană, magneziu și melatonină, care te poate face să uiți de insomnii și te ajută să dormi liniștit.

Încearcă-l de fiecare dată când te confrunți cu insomnii sau când simți că, deși ai dormit suficiente ore, tot nu te simți odihnit. 

3. Activitate fizică regulată 

De îndată ce se face trecerea de la iarnă la primăvară, totul renaște, în special pofta pentru plimbări. Este de la sine înțeles ca, după o perioadă rece, să îți dorești să bucuri din plin de toate beneficiile soarelui. 

Pentru a înlătura moleșeala venită odată cu astenia de primăvară, încearcă să îți formezi un obicei care să includă activități fizice regulate. Plimbările lejere pe jos, înlocuirea autobuzului cu mersul pe jos la birou și începerea unor exerciții ușoare în parc sunt menite să te încarce cu energie și să îți ofere acea stare de bine de durată. 

4. Alimente bogate în vitamine

Pe lângă un somn odihnitor, o altă modalitate care va fi recomandată întotdeauna pentru menținerea energiei este alimentația bogată în vitamine. Desigur, și suplimentele sunt esențiale, dar, așa cum am menționat, ele nu pot înlocui o dietă echilibrată.

Prin urmare, în anotimpurile reci, sunt recomandate următoarele alimente:

• pește, pui și vită;

• morcovi, cartofi ceapă și usturoi;

• ghimbir, boabe de muștar. 

În zilele mai calde, adică după ce se face tranziția la primăvară-vară, include în mesele tale următoarele alimente:

• pepene, căpșuni, banane;

• roșii, castravete;

• carne de rață și pește;

• ciuperci și spanac. 

5. Expunere la lumina naturală

Dacă mai sus aminteam despre beneficiile oferite de mersul pe jos, acum vorbim despre cât de importantă este lumina naturală pentru acea doză de energie. Primăvara în special, după ce se mărește ziua și soarele este mult mai prezent, expunerea la lumina naturală vine ca un medicament pentru corp și organism.

Indiferent dacă este pe o bancă într-un parc sau pe balconul de acasă, bucură-te din plin de câteva minute bune de soare, pentru a te încărca de energie și a te menține într-o stare de bine generală. 

Prin urmare, dacă îți dorești să te bucuri pe deplin de trecerea dintre anotimpuri, pregătește-te pentru noile temperaturi, pornind de la aceste sfaturi. Odată ce le descoperi, acestea vor deveni vitale în rutina ta. 

5 moduri prin care poți să rămâi plin de energie în tranziția dintre anotimpuri

Sursa foto: Shutterstock

Galerie imagini

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

NEWSLETTER ZILE ȘI NOPȚI

Abonează-te la newsletter și fii la curent cu cele mai noi evenimente sau știri din Artă & Cultură, Film, Lifestyle, Muzică, Eat & Drink.

Caută