Meniu Zile și Nopți
Articole Zile si Nopti Zile si Nopti 26/04/2024
Lifestyle / Fashion Povești de succes

Povești de succes | Tudor. Personal Tailor – plăcerea de a îmbrăca un costum unic

Gruia Dragomir De Gruia Dragomir
Comentarii Povești de succes | Tudor. Personal Tailor – plăcerea de a îmbrăca un costum unic Share Povești de succes | Tudor. Personal Tailor – plăcerea de a îmbrăca un costum unic
Tudor. Personal Tailor


Tudor. Personal Tailor reprezintă un brand de îmbrăcăminte bărbătească ce îmbină eleganța inspirată de tradiția britanică cu rafinamentul croitoriei italiene, reinventând conceptul custom-made ținând cont de nevoile contemporane ale clienților.

Experiența pe care Tudor Tailor se străduiește să o ofere clienților săi este aceea de a îmbrăca un costum unic, creat conform celor mai înalte standarde, folosind materiale de cea mai înaltă calitate, provenite de la furnizori renumiți din întreaga lume. În esență, misiunea Tudor Tailor este de a transforma simpla necesitate de a purta un costum într-un mod de viață, o atitudine și o plăcere. Marius Dan, fondator si managing partner al Tudor. Personal Tailor, ne-a povestit mai multe despre afacerea lui de succes.

Marius Dan

Povestește-ne un pic cum ați ajuns să dezvoltați brandul Tudor. Personal Tailor, cine sunt oameniii din spate și cum a evoluat acest brand de-a lungul anilor.

Când am terminat liceul, prin 2003, căutăm bezmetic prin București o ținută pentru petrecerea de absolvire. Am ajuns în Obor (magazinul semi-comunist), apoi în magazinul Unirii, apoi în Mall Vitan (primul și singurul Mall din România la vremea aceea). Nimic nu mi-a plăcut direct de pe raft, de parcă erau după chipul și asemănarea țării de atunci (nuanțe închise, ponosite). Și atunci mi-am jurat că într-o bună zi voi crea un atelier cu haine pentru bărbați, viu, uman, prietenos.  Am așteptat vreo 7 ani și în 2010 am fondat Tudor. Personal Tailor.

Prin ce se deosebește Tudor. Personal Tailor de celelalte branduri autohtone de haine bărbăteșți? 

Așadar, brandul este 100 % românesc, designul, colecțiile și manopera se întâmplă în România, un ping-pong între București și Iași (acolo e localizat departamentul creativ, colegii noștri moldoveni sunt cei mai potriviți pentru un astfel de job). Cred că ce ne caracterizează și probabil diferențiază este bunul simț. Cumva am păstrat mult din linia și ținută vestimentară a bărbaților interbelici și croiul contemporan, mai viu, mai concentrat pe confort. Andi Moisescu ne-a ajutat enorm să definim clientul Tudor. Actual, dar responsabil, fără etichete mari și orgolii și mai mari la vedere. Discret tailoring este linia, nu strălucitor și gălăgios. Un mix de valori la mare preț astăzi.

Care au fost cele mai mari piedici în toată această aventură?

Am să le enumăr pe primele trei, e mai simplu. Cred că principala provocare (piedică e doar în mintea noastră) a fost să convingem că un brand românesc non mall (toată spațiile noastre sunt în zone de afaceri, nu în mall-uri) are capacitatea să livreze la fel și mai bine decât brandurile consacrate, cu renume. Apoi a urmat antrenarea și creșterea colegilor care veneau de acasă și de la școală cu o mentalitate de angajat, de program fix și implicare fixă. Apoi a venit pandemia, unde am fost aproape de o aterizare forțată, însă am gestiona bine relația cu clienții și colegii (am decis să păstrăm în întregime echipa și chiar să angajăm).

Ce părere aveți despre piața de fashion din România?

Pestriță, în continuă reformare. Cumva, fashion și stil sunt lucruri diferite. Primul se schimbă anual, în timp ce stilul e personal și poate să dureze o viață. Acolo suntem noi situați. Ce văd este mult copy paste neînțeles, mult fake. Însă, din urmă vine o linie de autoeducare puternică mai ales că acum e facil să vizităm vitrinele magazinelor din toată lumea.

Cum alegeți să creați un nou articol vestimentar sau o nouă colecție?

Pfuai, e mult feeling pus la mijloc. Colecțiile vin practic după ce vedem tendințe, discutăm cu clienții. De exemplu, concret, ne uităm din interior spre exterior. Astăzi clienții vor o ținută versatilă de dimineață până seară și apoi o purtabilitate superioară, să nu se șifoneze ușor, să nu transpiri, mai ales acum, când verile devin foarte calde și lungi.

Cum ați ales să vă promovați brandul? Cum alegeți modelele pentru un shooting, de exemplu? 

Comunicarea e nișată și relativ discretă. 5 din 10 clienți noi vin aduși de recomandările clienților existenți. Modelele căutăm să fie cât mai autentice, cât mai actuale, fără emfază sau să copiam întocmai ce vedem în afară. Îl reiau pe Andi, e un bun ambasador și model, nu credeți?

Care este publicul țintă căruia i se adresează Tudor. Personal Tailor?

Băieții care vor să devină bărbați și bărbații care știu deja că sunt bărbați. Cumva, pariul mare e să trecem peste glezne golașe și cămăși desfăcute la 3 nasturi și să repropunem o masculinitate asumată, matură, însă în tendințe.

Cum prevedeți evoluția brandului Tudor. Personal Tailor în următorii ani?  

Singură soluție este să exportăm brandul în Europa, cum în România am acoperit zonele frecventate de clienții noștri. Recent am lansat și prima linie pentru doamnele din sectorul business, cum domeniul are o creștere accelerată.

» Interviu de GRUIA DRAGOMIR | Povești de succes

Newletter zn png
Newsletter-ZN-2025-300x250

Galerie imagini

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută