Advance Auto Parts – companie gigant din industria auto americană – l-a “angajat” pe Bruce Willis pentru a reîncărca DieHard, marca de baterii auto ce datează de 53 de ani și pe care a achiziționat-o de la Sears anul trecut. Într-o reclamă care a apărut astăzi, actorul reface scene jucate în rolul detectivului John McClane din „Die Hard”, franciza de film de acțiune care a debutat în 1988. se arată într-un articol recent pe Adage.com.
O versiune de două minute a spotului – care a debutat în timpul transmisiunilor Ligii Naționale de Fotbal American la Fox – a fost filmată ca o producție tipică de la Hollywood, cu o mulțime de referințe la filmele din seria de mare succes Die Hard.
Bruce Willis, jucându-l pe McClane, îl întâlnește pe vechiul său dușman Theo (interpretat de actorul original Clarence Gilyard Jr.) după ce bateria mașinii i-a murit, apoi se aruncă prin geamul unui magazin Advance Auto Parts, apucă un (baterie) DieHard și scapă printr-un canal de ventilație . De’voreaux White realizează și el un comeback în rolul lui Argyle, șoferul limuzinei, ajutându-l pe McClane. Și da, spotul reia faimoasa secvență Yippee Ki Yay, cu excepția faptului că de această dată Argyle o spune (fără F.. word).
Campania, realizată de The Marketing Arm, arată ca o producție costisitoare din Super Bowl, și a fost completată cu teasere. Marca a creat un scurt clip cu copiii lui Willis, care l-au trimis pe Twitter sâmbătă. Teasers-urile nu purtau niciun brand, echivalând cu un mesaj fals care l-a făcut să pară ca și cum ar fi o nouă continuare a seriei, folosind expresia #DieHardisback.”
Brandul nu a devoalat valoarea investiție în producție și media pentru această campanie dar se confirmă ambițiile de a juca un rol pe piața bateriilor auto de peste ocean. Deasemenea au fost dezvăluite condițiile restrictive datorate pandemiei în care au fost nevoiți să facă producția spotului.
- sursa: info și foto: adage.com, traducere realizata de redactia Zile și Nopți Brașov