Meniu Zile și Nopți
Articole Zile si Nopti Zile si Nopti 14/04/2025
Viața Orașului / Lucruri pe care le știi doar dacă

Lucruri pe care le știi doar dacă ești director de creație, cu Nicole Priscila

Răzvan Sădean De Răzvan Sădean
Comentarii Lucruri pe care le știi doar dacă ești director de creație, cu Nicole Priscila Share Lucruri pe care le știi doar dacă ești director de creație, cu Nicole Priscila


Nicole Priscila e director de creație la Digital Tribe Studio și, în prezent, trăiește din idei și creativitate.

A început în învățământ, dar curiozitatea a purtat-o prin multe domenii, precum vânzări, turism și antreprenoriat. Între timp, a studiat fotografie, grafică, marketing și SEO.

Despre traseul parcurs până la profesia de director de creație, Nicole își amintește: „Am coordonat o școală de schi, apoi am avut primul meu business, un magazin de tip outlet cu haine din UK, care a eșuat spectaculos. A doua oară am fost mai pregătită datorită experiențelor de muncă, nu tocmai fericite, de până atunci. Într-un final ajungi să înțelegi sensul lor. Creativitatea mea a fost mereu acolo, doar că a avut nevoie de timp, până la 34 de ani, și curaj să iasă la lumină.”

Pentru că în 2021 a fondat împreună cu fratele ei agenția Digital Tribe Studio, am întrebat-o pe Nicole cu ce provocări s-a confruntat la început: „A fost un rollercoaster de emoții, nopți nedormite și sindromul impostorului la pachet. Nu există un drum presărat cu flori și bucurie, e greu, dar nimic nu se compară cu satisfacția de a vedea pe stradă un brand creat de tine și atunci îți dai seama că tot stresul a meritat. Provocările devin combustibil. Iar în acest drum al antreprenoriatului ai nevoie de oameni faini alături, care să te susțină și să te încurajeze. Eu am avut noroc cu familia și cu soțul meu, Titus.”

Întrebată cum s-a pregătit pentru această meserie, Nicole spune că nu există un drum bătătorit: „Totul a început cu o obsesie: poze, poze și iar poze. Apoi am vrut să le fac mai frumoase, așa că am descoperit Photoshop. Apoi m-am întrebat cum să le spun o poveste: design grafic și branding! Să le vadă lumea? Marketing. Să le așez frumos pe un site? Web design. Să ajungă la oamenii potriviți? SEO. Fără să-mi dau seama, mi-am construit singură CV-ul perfect pentru director de creație. Curiozitatea a fost cel mai bun profesor al meu.”

Am vrut să aflăm care sunt responsabilitățile unui director de creație, iar Nicole ne-a lămurit: „Gândește vizual, dar și strategic. Nu doar creează, ci dă direcție, găsește povestea brandului și o pune în lumina potrivită. Trebuie să creezi ceva ce oamenii nu doar văd, ci și simt. Cumva toate strâns legate de cuvântul magic BRAND. Brandingul e amprenta care te ajută să te remarci în fața consumatorilor. În trecut, brand era folosit la a marca animalele cu fier încins pentru a le identifica, dar și pentru a marca produsele ca semn de calitate.”

Pe finalul discuției am vorbit despre cât de greu e să fii creativ pentru business-uri. „Creativitatea trebuie să fie funcțională. Fiecare client vede lumea diferit, iar provocarea e să traduci dorințele lui într-un concept relevant. Uneori, ideile nu se aliniază, dar aici intervine arta compromisului: argumente, testare și găsirea unui echilibru între viziunea ta și obiectivele lui. Nu e despre cine are dreptate, ci despre cum ajungem la cel mai bun rezultat. Dacă vrei rezultate, trebuie să ai și încredere în specialiști”, e de părere Nicole.

Newletter zn png
Newsletter-ZN-2025-300x250

Galerie imagini

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută