Meniu Zile și Nopți
Articole Zile si Nopti Zile si Nopti 11/12/2024
Lifestyle Viața Orașului

fwdBV Talks | Branding Communities – Un eveniment dedicat celor mai iubite branduri brașovene

Redacția Online Zile și Nopți De Redacția Online Zile și Nopți
Comentarii fwdBV Talks | Branding Communities – Un eveniment dedicat celor mai iubite branduri brașovene Share fwdBV Talks | Branding Communities – Un eveniment dedicat celor mai iubite branduri brașovene
fwdBV Talks | Branding Communities - Un eveniment dedicat celor mai iubite branduri brașovene


fwdBV Talks | Branding Communities – Un eveniment dedicat celor mai iubite branduri brașovene

În data de 12 decembrie 2024, ING România vă prezintă evenimentul fwdBV Talks | Branding Communities, organizat de revista de business fwdBV – Forward Brașov, în colaborare cu Agenția Brandberry

Acest an marchează două premiere pentru revista de business Forward Brașov: lansarea seriei de evenimente FwdBv Talks și Gala oficială de premiere a Celor mai iubite branduri brașovene.

Prima ediție a Conferinței FwdBv Talks care a avut loc în luna iunie a fost un real succes și a primit un feedback foarte bun atât din partea comunității de business din Brașov cât și din partea speakerilor și invitaților speciali ai ediției intitulate FwdBv Talks Upgrading Life.

Credem în valoarea investiției de timp și energie pozitivă pentru a ne reuni, pentru a împărtăși idei și a stârni dezbateri care modelează o viziune informată asupra calității vieții noastre și a celor din comunitatea noastră și astfel am decis să continuăm seria de evenimente cu un moment emblematic pentru comunitatea de business din Brașov: anunțarea oficială a câștigătorilor Top 100 cele mai iubite branduri brașovene.

Studiul realizat de către revista de business Forward Brașov împreună cu Agenția BrandBerry le-a dat posibilitatea brașovenilor, pentru al nouălea an consecutiv, să voteze timp de o lună brandurile pe care le consideră emblematice pentru comunitatea lor. Ei au fost invitați să indice, pe diferite categorii și fără sugestii predefinite, trei branduri pe care le apreciază sau le iubesc. De asemenea, au evaluat cele mai influente branduri din industrie, turism și cele mai importante companii angajatoare.

Brandurile nu sunt doar despre produse, ci despre impactul pe care îl au în comunitate! În Brașov avem companii care inspiră, care creează valoare și contribuie la dezvoltarea orașului. 

FwdBv Talks „Branding Communities” este momentul perfect pentru a ne aduna și a-i celebra pe cei desemnați de comunitate, prin vot liber, drept cele mai iubite branduri brașovene.

Acesta este dezideratul pe care ni-l propunem prin intermediul Conferinței fwdBV Talks – Branding Communities ce va avea loc joi, 12 decembrie, la Sala Studio din cadrul Centrului multicultural al Universității Transilvania din Brașov, începând cu ora 18:00.

fwdBV Talks | Branding Communities - Un eveniment dedicat celor mai iubite branduri brașovene

Prin intermediul acestui eveniment dorim să aducem în fața dumneavoastră câteva dintre cele mai relevante voci din branding: employer branding, brand awareness sau community branding.

Dorim să le ascultăm părerea și să dezbatem despre cum organizațiile își pot valoriza angajații, cum pot ajunge în comunități sau cum să transformăm comunitățile din brand local într-unul global. Credem că Viscri este un exemplu relevant.

Programul evenimentului:

Ora 18:00 – Întâmpinarea invitaților

Ora 19:00 – Conferința fwdBV Talks – panel speakeri

Ora 20:00 – Pauză cafea & socializare

Ora 20:30 – Prezentarea câștigătorilor TOP 100 branduri brașovene

Ora 22:00 – Afterparty: socializare (la subsol, fost Formula Pub)

Moderatorul evenimentului: Cătălin Ștefănescu – jurnalist, realizatorul programului „Garantat 100%” @ TVR1.

Speakeri:

– Doru Șupeală, Consultant de marketing, management și business, fondatorul Hacking Work – Employer Branding: From Employer to Icon

– Caroline Fernolend, Președinte Fundația Mihai Eminescu Trust – The Community  Brand: Crafting Authentic Brand Awareness

– Ștefan Chirițescu, Brand Strategist – Brand Awareness: Beyond the Logo

fwdBV Talks | Branding Communities - Un eveniment dedicat celor mai iubite branduri brașovene

Participare

Accesul la eveniment se face exclusiv pe bază de invitație și va reuni personalități marcante din comunitatea de business și antreprenoriat local.

Pentru a celebra lansarea acestei conferințe, oferim un Green Pass pentru 10 persoane, iar pentru a intra în posesia unuia trebuie să accesezi: fwdbv.ro/branding-communities/ și să ne spui, în câteva cuvinte cum reușesc brandurile locale să ajungă în comunități și cum pot adăuga valoare acestora.

Invitațiile se vor acorda în urma evaluării echipei fwdBV Talks, iar câștigătorii vor fi înștiințați în timp util.

Organizatori și parteneri:

fwdBV Talks – Branding Communities este organizat în parteneriat cu Universitatea Transilvania din Brașov 

Eveniment prezentat de ING Bank

Sponsori principali: Rokman, Nivea

Sponsori: Eren, Cosmopolit, Optimac

Eveniment realizat cu sprijinul: Schuster, Luado, Cinema One, FlyLily, Tudor Tailor, La migdali

Parteneri media: fwdBV, bizbrasov.ro, Zile și Nopți, Asociația Culturală Fanzin.

Pentru mai multe informații și detalii legate de eveniment, vă rugăm să contactați echipa fwdBV la adresa de e-mail: office@fwdbv.ro sau la telefon 0744 671 732, Anna-Maria Nedelea – Project Manager @fwdBV Talks

Vă așteptăm cu drag să faceți parte din comunitatea fwdBV Talks, un eveniment dedicat schimbării și inovației!

Galerie imagini

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

NEWSLETTER ZILE ȘI NOPȚI

Abonează-te la newsletter și fii la curent cu cele mai noi evenimente sau știri din Artă & Cultură, Film, Lifestyle, Muzică, Eat & Drink.

Caută