Unul dintre cele mai grele lucruri, când vine vorba de o afacere locală, este să reușești să te menții în vârf indiferent de vicisitudinile iminente. Un alt lucru important îl constituie testul trecerii timpului. Multe firme, fie ele mai mari sau mai mici, nu au trecut acest test din mai multe motive. Poate că domeniul de activitate al firmei nu a mai avut același impact asupra consumatorilor, poate că această eră tehnologică a substituit mâna de lucru sau poate, pur și simplu, nu a funcționat.
Să facem un scurt exercițiu de imaginație. Îți înființezi o firmă la sfârșitul anilor `90, care este singura din oraș care livrează la domiciliu produsul pe care firma ta îl comercializează. Totul merge bine, până când apare concurența. Ce faci? Te dai bătut atunci când afacerea nu mai merge ca înainte sau speculezi în chestia asta o oportunitate de a crește, de a te dezvolta? Pizza Hot din Brașov a mers pe varianta a doua, lucru care se vede astăzi la peste 23 de ani de existență.
Oamenii din spatele acestui business au înțeles faptul că atunci când apare o concurență formată, poate, din mai mulți „jucători” sunt mici posibilitățile să dai greș. Cei de la Pizza Hot au păstrat calitatea produselor cu care i-au obișnuit pe brașoveni, au menținut un raport calitate/preț corect și mai mult decât atât, au mărit numărul de sortimente, iar asta a dat roade.
Pizza Hot, existentă pe piața brașoveană încă din 1998, a fost prima pizzerie din Brașov și totodată prima care făcea livrări la domiciliu. Dacă acum mijloacele de livrare sunt tot mai variate, atunci lucrurile nu stăteau așa de ușor, astfel că cele zece sortimente inițiale disponibile în meniu era duse brașovenilor cu un Trabant. Astăzi, restaurantul deține mai multe mașini, poate livra și cu trotinete electrice, dar are și mai multe sortimente de pizza, în jur de 23.
Din februarie anul acesta Pizza Hot a lansat noul site. Acest lucru oferă posibilitatea brașovenilor să comande sortimentele favorite direct de pe site, iar plata se face prin card bancar.
Din februarie și până în august, doar prin intermediul site-ului, restaurantul a vândut în jur de 10000 de pizze. Locuitorii brașovului își potolesc foamea cu sortimentul omonim numelui restaurantului și anume „Pizza Hot”, care este de la începuturi pe primul loc în topul preferințelor. Spre exemplu, în luna august în Top 3 feluri de pizza comandate pe site se aflau „Pizza Hot” cu peste 300 de unități vândute, urmată de „Quatro Stagioni”, în jur de 100 și „Calzone” cu peste 60.
Există și o ofertă aflată la mare căutare care le dă posibilitatea clienților să primească o pizza gratuită la zece cumpărate. Acest număr nu trebuie atins într-o singură comandă, deci gratuitatea este disponibilă prin cumularea de comenzi.
Pizza Hot oferă și alte produse, disponibile de asemenea pe site, cum ar fi salate, clătite, tiramisu, pizza Finetti, dar și băuturi răcoritoare, bere și vin.