Meniu Zile și Nopți
Articole Zile si Nopti Zile si Nopti 25/10/2018
Arhiva Zile si Nopti

”Prețul celebrității” de Mitichi

Zile si Nopti De Zile si Nopti
Comentarii ”Prețul celebrității” de Mitichi Share ”Prețul celebrității” de Mitichi


Am mai spus și e o certitudine că moda înseamnă industrie, funcționalitate și bani. Cine încă mai crede că moda e o artă se înșeală teribil. Afacerile în modă presupun investiții serioase, mai ales în imagine și marketing, mai mult chiar decât în producție. Banii se fac în sectorul de lux al modei, unde brand-ul construit prin imagine și marketing cântărește mai greu decât design-ul sau produsul final. Însă vreau să vorbesc despre domeniile conexe modei și în special modelingul.

În pașii de producție ai unei campanii de imagine sau al oricărui instrument de publicitate pentru o colecție ne întâlnim cu alegerea modelelor. Acestea sunt mereu alese în funcție de dimensiunile corpului și de portofoliul lor sau poate de particularități ale conceptului campaniei. Un alt criteriu, aparent straniu, a apărut în ultimii doi ani și anume notorietatea în online. Numărul de followers de pe instagram contează în alegerea unui model pentru o prezentare de modă sau pentru o campanie. Asta se întâmplă când modelul nu e deja faimos. Dar atunci când vorbim de modele precum Gigi Hadid sau sora ei Bella, Kendal Jenner sau Cara Delevign vorbim despre un preț plătit pentru celebritatea instant. Familiile acestor modele au investit în promovarea rapidă a fetelor care au devenit celebre în timp foarte scurt.

Dacă vă gândiți să investiți în celebritatea copiilor trebuie să luați în calcul că pentru acel nivel discutăm de cifre cu minim cinci zerouri. Odată ce agențiile de modeling și casele de producție promovează un model și marile branduri îi oferă credit atunci piața devine mai activă și dornică să lucreze cu acel model care natural va avea onorarii exorbitante și care va recupera investiția inițială. Prețul celebrității este mereu unul foarte mare, fie că vorbim de sacrificii, fie că vorbim de sute de mii de dolari. Dar atâta timp cât celebritatea este profitabilă, decizia investiției aparține celor care și-o permit.

Galerie imagini

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

NEWSLETTER ZILE ȘI NOPȚI

Abonează-te la newsletter și fii la curent cu cele mai noi evenimente sau știri din Artă & Cultură, Film, Lifestyle, Muzică, Eat & Drink.

Caută