Articole Zile si Nopti Zile si Nopti 12/10/2018
Arhiva Zile si Nopti

Recenzie pe bune | Copper’s

Zile si Nopti De Zile si Nopti
Comentarii Recenzie pe bune | Copper’s Share Recenzie pe bune | Copper’s

„Foarte bine” se întoarce

Două baruri, o terasă spectaculoasă și câteva dintre cele mai tari evenimente urbane, iată motivele pentru care la Copper’s Pub nu te plictisești nicio secundă! Meniul e american style oriented, cu burgeri și sandvișuri, dar găsiți de toate aici, de la tartar de ton roșu și carpaccio de vită cu rucola și caju, până la coaste de porc, cotlete de vițel sau de berbecuț și câteva variante de paste. Colorat, primitor și de obicei aglomerat, locul găzduiește multe concerte de jazz (dar și alte genuri), proiecții de filme clasice, petreceri și seri dedicate muzicii pe vinil. Mansarda este una dintre cele mai spectaculoase și mai dotate (pentru concerte) din câte am găsit prin puburile bucureștene, astfel că există chiar și premisele unor evenimente de anvergură (poate un festival de jazz?).

Recenzie pe bune | Copper’s

Dacă la prima vizită am mâncat Haloumi și burgerul casei, de această dată, fiindcă am aflat că au mai schimbat ceva chestii prin meniu, am început cu o excelentă porție de tacos (deși era trecută la fel principal), cărniță fragedă drămuită cu un sos special, plus o grămăjoară de spanac miniaturizat care balansează perfect gustul. Foamea cu care pornisem la atac a început să dea semne de slăbiciune imediat ce mi-a fost pus în față felul cu adevărat principal – coaste de porc trase la cuptor și asortate cu sos Worcester, cartofi prăjiți și verdețuri. Fragede de pică oasele de pe carne și gustoase aș cum trebuie să fie. A doua vizită la Cooper’s, a doua experiență foarte reușită și, în consecință, a doua recomandare să nu ocoliți acest pub.

• Copper’s se află pe strada Hristo Botev la numărul 25, foarte aproape de vărsarea în bulevardul Corneliu Coposu.

• Loc excelent pentru mâncat, băut și socializat, mai ales în contextul unora dintre multele evenimente care se organizează aici.