Nu rețin în ce film am auzit replica asta, dar mi-a plăcut. Cu toții ne naștem echipați pentru a fi creativi dar, din diverse motive, sfârșim prin a fi extrem de rigizi. În primele două luni de viață avem 95% potențial de geniu pentru ca în jurul vârstei de 40 de ani să mai avem doar 5% șanse de a deveni genii, asta și pentru că ne sunt suprimate pornirile creative încă din copilărie.
De regulă, creativitatea este considerată a fi apanajul artiștilor, dar și să găsești soluții tehnice înseamnă să fii creativ. Pentru o campanie de marketing reușită e vital să ai imaginație. Pentru a avea o afacere de succes trebuie să te reinventezi mereu. Și atunci cum ne putem salva și antrena această pornire ereditară? Din experiență pot să susțin că implicarea activă a copiilor în proiectele comunitare, acolo unde este posibil, poate fi secretul pentru reușită. Și vine la pachet cu primenirea minții și a sufletului.
E un refresh de care uneori avem nevoie, deși nu suntem conștienți de asta. Inventivitatea copiilor este o resursă extrem de valoroasă, iar acest fapt mi s-a confirmat de fiecare dată când am transformat muzeul în loc de joacă.