Cannes Lions decantat ca la carte, în patru întâlniri de seară, sub umbrela lui #CanneSummer, în iulie (20, 27) şi în august (24, 31). Evenimentele au loc la Rogalski Damaschin, agenţia care a dat juratul român prezent la festival, în panelul evaluatorilor de PR.
Reuniunile încep de la 19.00 şi durează două ore, timp în care vor avea loc proiecţii ale celor mai inspirate prezentări, difuzarea Grand Prix-urilor, Goldurilor şi campaniilor premiate cu Silver, la categoriile PR, Cyber, Mobile, Creative Effectiveness, Titanium, Design, Media, Outdoor, în 2017.
The Best of Droga 5, The Best of Forsman & Bodenfors, The Best of BBH, The Best of TBWA sunt retrospectivele unor agenţii legendare, îndelung premiate la Cannes, ce vor fi prezentate în contextul aceloraşi întâlniri.
„Kevin Plank And David Droga: From Underdogs To Game-Changers”, “Data Is Meaningless! The Neuroscience Of Why” cu Beau Lotto, “The Craft Of Authenticity, In Conversation With Platon”, patronat de TBWA, “Adidas Originals: 101 Great Minds On Music Brands And Behaviour” sunt cele 4 dialoguri canneze programate să inspire audienţa.
Evenimentul e dedicat brand managerilor, oamenilor de marketing şi creativilor de toate denominaţiile.
Participarea costă 75 E pentru toate cele 4 întâlniri şi 25 E pentru o prezenţă.
Absolvenţii The Alternative School şi delegaţii Români la Cannes 2017 au statut special.
Confirmarea participării se face la win@canneslions.ro.
Locurile sunt limitate.
Autor: Mirela Podea