Meniu Zile și Nopți
Articole Zile si Nopti Zile si Nopti 29/06/2017
Arhiva Zile si Nopti

Gabriel Răzvan Chelariu | Meniu perfect

Zile si Nopti De Zile si Nopti
Comentarii Gabriel Răzvan Chelariu | Meniu perfect Share Gabriel Răzvan Chelariu | Meniu perfect


Pentru orice restaurant, bar sau cafenea, meniul reprezintă cel mai important instrument de marketing şi cea mai valoroasă formă de comunicare. Dacă un afiş de promovare poate trece neobservat, meniul va fi în mod sigur parcurs cel puţin o dată de către toţi consumatorii. Un meniu creativ dar uşor de parcurs poate aduce valoare adăugată brandului tău, îl poate ridica în mintea consumatorului sofisticat şi pretenţios şi îi poate aduce acele trăsături de personalitate care stabilesc cu target-ul o legătură strânsă, de încredere şi de durată. Am găsit pentru asta, 9 paşi spre realizarea unui meniu de succes:

Stabileşte clar identitatea brand-ului şi respect-o! – Colaborează cu profesionişti şi stabileşte împreună cu ei felul în care vorbeşte, trăieşte, simte, se îmbracă şi socializează restaurantul sau cafeneaua ta.

Începe meniul cu o poveste sinceră! – Sinceritatea este cea mai simplă şi cea mai eficientă metodă de a crea o legătură stabilă între brandul tău şi consumatori.

Organizează simplu şi curat! – Cu cât informaţia este mai structurată iar aşezarea ei în pagină este mai curată, cu atât mai mult câştigi atenţia consumatorului.

Scrie cu un font lizibil şi mai mare de 12! – Conform studiilor psihologice făcute de-a lungul timpului, scrisul negru pe alb este cel mai simplu de descifrat.

Mulţumeşte-te cu puţin! – Rezumă-te la cât mai puţine cuvinte, esenţiale şi de impact şi ţine cont de numărul de locuri disponibile în locaţia ta şi numărul de angajaţi.

Foloseşte poze savuroase! – Publicitatea spune că o imagine bună face cât o mie de cuvinte.O imagine bună înseamnă din nou să lucrezi cu un profesionist.

Fii Eco-Friendly! – Spre deosebire de generaţiile mai în vârstă, consumatorii tineri sunt orientaţi către atitudinea etică a brandurilor şi către responsabilitatea acestora faţă de mediul înconjurător.

Apelează la tehnologie! – Generaţiile actuale sunt din ce în ce mai tehnologizate şi mai orientate către eficientizarea timpului.

Întoarce-te către consumator! – Meniul este un instrument de persuasiune flexibil, orientat întotdeauana către nevoile consumatorului.

Conceperea unui meniu trebui să fie prioritară şi să respecte întotdeauna personalitatea brandului, profilul consumatorului şi trendurile de comunicare. În felul acesta, legătură dintre brand şi consumator, acel bond puternic pe care orice campanie de marketing şi comunicare încearcă să îl stabilească, va fi realizată chiar înainte că potenţialul consumator să-şi fi delectat papilele gustative. Până data viitoare să avem cu toţii parte de o lume mai curată, mai verde şi mai însorită!

Galerie imagini

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

NEWSLETTER ZILE ȘI NOPȚI

Abonează-te la newsletter și fii la curent cu cele mai noi evenimente sau știri din Artă & Cultură, Film, Lifestyle, Muzică, Eat & Drink.

Caută