Brandul Furla este 100 % italian, în istorie și spirit. Fondată în anul 1927 la Bologna de Aldo și Margherita Furlanetto, Furla se apropie de aniversarea a 90 de ani puternic ancorată în trecutul solid al flerului său pentru frumusețe, designului inovator, tradiționalei sale măiestrii și expertizei iscusiților săi artizani.
Noul magazin din Băneasa Shopping City va comercializa exclusiv gențile din linia de produse FURLA. Spațiul dedicat mixează în 126 mp. creativitatea și eleganța fără vârstă cu un design unic. Colecția de genți pentru toamnă/iarnă 2016 propune modele în culori luminoase, cu un design smart, din piele high-end, în spiritul ludic, optimist, caracteristic Furla.
Brandul Furla este adus în România în sistem de franciză de Millenium Pro Design. Redeschiderea marchează un nou capitol Furla în România. După un prim contact cu publicul românesc pe una din arterele comerciale ale Capitalei, Furla și-a concentrat portofoliul exclusiv în travel retail, offline și online.
Singurul brand italian cu creștere rapidă din segmentul premium, prezent în peste 100 de țări, cu peste 1600 de magazine, Furla are sedii regionale la Bologna, Milano, New York, Hong Kong și Tokyo. Inaugurând constant noi linii de produse și magazine pe întreg mapamondul, Furla și-a dublat vânzările globale în ultimii cinci ani. Creștere datorată mai ales expansiunii asiatice, acolo unde expresivitatea colorată și ADN-ul italian al brandului au atras rapid un segment de public important. Anul trecut, 2 milioane de genți Furla s-au vândut în întreaga lume, câte una la fiecare 16 secunde.