L-am reținut scurt și telefonic pe omul din spatele grozăviei:
A: Bună Paul, două cuvinte despre concursul pentru TIFF te rog!
P: Păăăi…a fost o experiență extraordinară, cu greu o pot pune în cuvinte…:) Mi-a plăcut ideea de a propune un concept original echipei TIFF, motiv pentru care am decis să particip la acest concurs. Sunt un mare iubitor de filme (momentan le înșel cu seriale, din lipsă de timp), așa că proiectul mi s-a potrivit la fix.
A: Libertare creativă?
P: Maximă. Atâta timp cât ideea reușea să fie unitară, făcând totuși trimiteri la România, mai specific la Transilvania, Cluj, festival de film…
A: Venirea pe lume a ideii?
P: Naturală. Am pornit de la simbolurile zonei, orașului, festivalului, așa că Matei a fost firesc, întâia alegere. Cât despre Vlad, nu e cazul să intru în detalii. E cel mai puternic simbol de export pe care îl are Transilvania.
A: Viața ta post acestă ediție de TIFF?
P: Spre să am una bucată telefon încins 🙂
„Modelele randate 3D îmbină vechiul cu modernul, iar ochelarii de pe fața figurilor creează un contrast umoristic între cultura tradițională și pop culture, asemănător, dar totodată diferit de cel cu care a fost obișnuit publicul festivalului de-a lungul anilor”
Paul Bucovesan_graphic designer