Meniu Zile și Nopți
Articole Zile si Nopti Zile si Nopti 20/11/2013
Arhiva Zile si Nopti

Irina Markovits, Founder Image Matters, speaker la Meet the WOMAN! Cluj

Zile si Nopti De Zile si Nopti
Comentarii Irina Markovits, Founder Image Matters, speaker la Meet the WOMAN! Cluj Share Irina Markovits, Founder Image Matters, speaker la Meet the WOMAN! Cluj


Irina Markovits, fondatoare Image Matters, va fi speaker la evenimentul Meet the WOMAN!, organizat de FEMEI ÎN AFACERI joi, 28 noiembrie 2013, la Hotel Granata din Cluj-Napoca și va vorbi despre Garderoba de business – de la stil personal la cod vestimentar.

*“Ne reîntâlnim cu orașul Cluj și comunitatea de femei în afaceri pentru un nou eveniment Meet the WOMAN! De data aceasta, o avem invitată în calitate de speaker pe Irina Markovits, fondatoarea primului birou de consiliere de imagine din România. Irina este un profesionist desăvârșit, cu un background de jurnalist și studii solide în domeniul său de activitate. Din 2004, a consiliat sute de clienți individuali și corporate și abia așteptăm să aflăm care sunt reperele garderobei de business!”*, spune Alice Botnarenco antreprenoare, fondatoare și președinta organizației FEMEI ÎN AFACERI.

**IRINA MARKOVITS** este consultant de stil, creator de imagine pentru personalități din business și politică, personal shopper, blogger și jurnalist de modă. In 2004, a fondat Image Matters, primul birou de consiliere de imagine din România.

În acești ani, în portofoliul ei s-au strâns peste 450 de clienți individuali, cărora li se adaugă clienți corporate care au beneficiat de traininguri de imagine profesională (OTP Bank, Procter & Gamble, Orange Romania, Adobe, Holcim, Ewopharma, Adecco, agenții de PR, partide politice) și proiecte de stilism și comunicare (Samsung, Danone, Baneasa Shopping City, Stefanel, Debenhams, Peroni, AFI Cotroceni, City Park Mall Constanta).

Din martie 2012, Irina susține “Fii propria ta stilista”, primul și singurul curs de stil și imagine personală desfășurat la nivel național, care îi completează activitatea de lector al cursurilor de Stilism și tendinte de la Școala Universul Dalles și Fundația Calea Victoriei.

Irina și-a continuat activitatea jurnalistică semnând, în ultimii 9 ani, articole pentru Forbes România, Adevărul, The One, Tabu, High Class, fashionandbeauty.ro, dar mai ales pentru www.stylediary.ro, blogul sau personal.
Website oficial: www.imagematters.ro

**EVENIMENT FESTIV**

Înainte de finalul anului si pentru a intra în spiritul sărbătorilor de iarnă, Femei în Afaceri propune să dea o notă festivă acestui eveniment! Doamnele care participă la eveniment sunt invitate să vină cu un cadou care să le reprezinte, cu un mesaj anume, si pe care sa îl ofere persoanei care le atrage atenția în mod deosebit în sesiunea de prezentari de la inceputul evenimentului!

**Meet the WOMAN!, un model de succes în business networking-ul românesc**

Proiectul **Meet the WOMAN!** dezvoltat și la nivel local, reprezintă evenimente de business networking care oferă teme de actualitate, contribuie la promovarea afacerilor, prezentând femei-lider care au obținut excelență în profesia lor.
După 4 ani de existență, cu peste 200 de evenimente de business networking feminin, 30 de speakeri și mii de participante, organizația Femei în Afaceri promovează mediul feminin de afaceri din România și oferă sprijin pentru dezvoltarea la nivel național și internațional a antreprenoarelor, dar și a specialistelor care lucrează în companii.
**Fiecare eveniment este structurat în trei părți**: o sesiune inițială de prezentare a fiecărei participante, una mediană, în care speakerul invitat prezintă o temă de business în 30 de minute și inițiază un dialog cu audiența și o sesiune finală de business networking, în care se pun bazele viitoarelor contracte.
Aflați ce înseamnă proiectul [**Meet the WOMAN!**]( http://www.femei-in-afaceri.ro/ro/proiecte/meet-the-woman/409), ce [**beneficii**]( http://www.femei-in-afaceri.ro/ro/beneficii) au **membrele FEMEI ÎN AFACERI** și ascultați [**testimonialele**]( http://www.femei-in-afaceri.ro/ro/testimonialmembre) celorlalte membre!

**ACCESUL LA EVENIMENT**

Costul unui eveniment este de 80 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).
Accesul la eveniment se face doar după primirea confirmării înscrierii. Membrele Femei în Afaceri au prioritate. Înscrierile se fac la: cluj@femei-in-afaceri.ro, iar detalii suplimentare se obțin la: 0740 033 061, manager de reprezentanță: Alice Udrea.

**DESFĂȘURĂTORUL EVENIMENTULUI**

– 18:30 – Înregistrarea participantelor & coffee
– 19:00 – Începerea evenimentului
– 19:15 – Prezentarea fiecărei participante și a businessului/jobului pe care îl are
– 20:00 – Susținerea temei de către speakerul evenimentului
– 20:30 – Q&A
– 20:45 – Business Networking
– 21:00 – Finalul evenimentului

**PARTENER PRINCIPAL**

Granata Hotel

**PARTENERI**

Helvetansa • Class Living • Iconic Food Wine&Design • UPC Business • Farmec • World Class • NISSA • Level Tour • A_BEST • Gett’s

**PARTENERI MEDIA**

Transilvania Business • incont.ro • Zile și nopți • Evenimente în Cluj • orasulcluj.ro • Business Days • MADE • RisCo • citynews.ro • Welcome2Cluj.ro

**DESPRE FEMEI ÎN AFACERI**

Înființată în 2009 de Alice Botnarenco, organizația Femei în Afaceri dezvoltă proiecte care se adresează antreprenoarelor și femeilor care lucrează în companii. În 2012, a reprezentat România la **Global Summit of Women**, cel mai mare forum economic internațional pentru femei, a relansat site-ul www.femei-in-afaceri.ro, poziționat ca un portal cu informații din mediul feminin de afaceri și a creat prima platformă online de business dedicată femeilor din România.

Pornită inițial ca o comunitate online, Femei în Afaceri numără în prezent peste 2.000 de membre în grupul de pe Linkedin și câteva mii de participante la cele peste 200 de evenimente de business networking desfășurate pe parcursul a 4 ani de existență.

Newletter zn png
Newsletter-ZN-2025-300x250

Galerie imagini

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută