Meniu Zile și Nopți
Articole Zile si Nopti Zile si Nopti 18/07/2013
Arhiva Zile si Nopti

A XIV-a Conferință Națională de Medicină de Urgență

Zile si Nopti De Zile si Nopti
Comentarii A XIV-a Conferință Națională de Medicină de Urgență Share A XIV-a Conferință Națională de Medicină de Urgență


Termeni și condiții de participare:
· Aceasta va avea loc la Poiana Brașov, în perioada 12-15 Septembrie 2013
· Limba oficială va fi limba română. Se pot prezenta lucrări și în limba engleză, dar acestea nu vor fi traduse simultan.
· Prezentarea lucrărilor va fi gazduită de Sala de Conferințe a Hotelului Sport Hotel&Spa din incinta Complexului Ana Hotels Poiana Brasov

· Înregistrarea cu taxa redusă se va face până la data de 30 Iunie 2013 si garantează mapa cu programul și materialele promoționale ale Conferinței, un loc la Cina festivă de dinaintea deschiderii oficiale a Conferinței din a doua zi( 13 Septembrie 2013) și în plus, toți cei înscriși până la această dată beneficiază de un tarif special de cazare si masă în incinta Complexului Ana Hotels

Complex Ana Hotels
Cameră Single(1 loc)/zi cu mic dejun
Cameră Double( 2 locuri)/zi cu mic dejun
Ofertă specială de prânz/ cină
Sport Hotel&Spa
200 RON
240 RON (120 RON/persoana)
45 RON
Hotel Bradul
150 RON
190 RON(95 RON/persoana)
45 RON
Hotel Poiana
120 RON
170 RON(85 RON/persoana)
45 RON
*Pretul hotelului pentru Sport Hotel&Spa si Hotel Bradul include si accesul la piscina, saune (umeda, uscata, laconium), Jacuzzi, hot tub, sala fitness si salon relaxare in cadrul Sport Spa
·
Înregistrarea cu taxa normală se va face până la data de 01 Septembrie 2013 si garantează mapa cu programul și materialele promoționale ale Conferinței, un loc la Cina festivă de dinaintea deschiderii oficiale a Conferinței din a doua zi( 13 Septembrie 2013) la tarif preferențial de 30 RON, dar nu beneficiază de tarif preferențial la cazare în incinta Ana Hotels

Înregistrarea la secretariatul Conferinței se va face numai începând cu data de 12 Septembrie 2013 și nu asigură programul și materialele promoționale ale Conferinței , un loc la Cina festivă de dinaintea deschiderii oficiale a Conferinței din a doua zi( 13 Septembrie 2013) sau tarif preferențial la cazare în incinta Ana Hotels

Taxa de participare la concursul de ambulante C2/B2 este de 300RON/echipaj și este stabilită în regulamentul de participare ce va fi semnat de fiecare echipaj ce va participa la această etapă.

Taxa de participare la Conferință permite accesul la toate manifestările științifice ce au loc în timpul Conferinței, la mapă, ecuson, precum si accesul la coffee-break-urile din timpul prezentărilor

Renunțarea la participare după achitarea taxei se poate face până la data de 01 August 2013. Celui care renunță i se vor reține 25% din taxa achitată pentru a se acoperi cheltuielile de organizare deja efectuate si comisioanele bancare. După această dată nu se vor mai restitui taxele achitate si se va considera fermă decizia de participare la Conferință

Plata taxei de participare se va face prin virament bancar sau depunere directă în contul IBAN RO97MIND010500041118RO01, ATE BANK sector 2 (BENEFICIAR: Societatea de Salvare Bucuresti, DETALII DE PLATA: Taxa de participare la Conferinta Nationala de Medicina de Urgenta 2013, Categoria medic primar/asistent/ambulantier…)

Confirmarea participării la Conferință se va face prin trimiterea unui email cu subiectul Conferință 2013 la conferinta2013@assb.ro cu dovada achitării taxei, precizand categoria profesionala din care faceti parte, urmând ca beneficiarul să primească un mail cu următoarele instrucțiuni pentru a beneficia de oferta de înscriere aferentă perioadei, precum si factura si voucherul pentru Conferinta

Tematica Conferinței, precum si invitații speciali vor fi anunțați ulterior.

Concursul Echipajelor de pe Ambulanță din cadrul celei de-a XIV-a Conferințe Naționale de Medicină de Urgență
Septembrie 2013

Concursul va fi organizat în perioada 12-13.09.2013, în avanpremiera Conferinței Naționale de Urgență, ediția a XIV-a. Startul se va da pe 12.09 la ora 16.00, finalul pe 13.09.2012 ora 18.00.
Regulamentul va fi aprobat/creat de Comisia stiintifica inființată cu acest scop, pe baza regulamentului existent.
Membrii Comisiei științifice:

· dr Alis Grasu, Manager Serviciul de Ambulanță București Ilfov,
· dr Horia Simu, membru al Comisiei Naționale de Medicină de Urgență și Dezastre,
· dr. Popescu Vasile, membru al Comisiei Naționale de Medicină de Urgență și Dezastre, Manager SAJ Constanta
· dr. Iancu Leonida membru al Comisiei Naționale de Medicină de Urgență și Dezastre, Manager SAJ Timis,
· dr. Cristian Grasu- Director Medical SABIF și Președintele Societății de Salvare București,
· Dr Radu Calistru-Director Medical SAJ Iași, Președinte ASAR Iași,
· Dr Letiția Damoc-Manager General SAJ Neamț.
· Dr. Horatiu Mandaianu

Taxa de înscriere : 300 de lei /echipaj
Reguli:

· Se va putea înscrie doar un echipaj pe fiecare județ, iar concursul se va diferenția în funcție de tipul mașinii și a echipei de intervenție(B2-echipaj cu ambulanțier, voluntar și asistent, C1-echipaj cu medic, asistent, voluntar, ambulanțier).

· Se vor stabili câte 10 scenarii pentru fiecare categorie. Comisia științifică, împreună cu membrii juriului, vor stabili scenariile, care vor fi publicate pe site-ul www.assb.ro, la sfarsitul lunii august.

· Fiecare echipaj va trage la sorți scenariul din cele 10.

· Punctajul va fi de tip checklist.

· Echipele vor primi punctajul aferent din checklist doar la manevra perfect executată, orice eroare in execuție ducand la neacordarea punctajului.

· Departajarea se va face pe baza punctajului obținut la scenariul respectiv.

· În caz de egalitate, toate echipajele aflate la egalitate vor primi un singur loc, dar fiecare câte un premiu

Newletter zn png
Newsletter-ZN-2025-300x250

Galerie imagini

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută