Meniu Zile și Nopți
Articole Zile si Nopti Zile si Nopti 04/03/2013
Arhiva Zile si Nopti

Google și viața urbană în România

Zile si Nopti De Zile si Nopti
Comentarii Google și viața urbană în România Share Google și viața urbană în România


Pentru cei care locuiesc în orașele mari din țară, timpul liber include, de multe ori, o ieșire la film, un concert, o piesă de teatru sau o seară în club. Viața urbană este plină de astfel de mici evenimente care te scot din rutină și care, destul de important, își pot face loc în agenda ta chiar și pe ultima sută de metri.

**Ce? Unde? Când?**

Cum afli ce poți face în weekend sau ce concerte urmează? Există ghiduri de timp liber, așa cum e Zile și Nopți, afișe stradale, flyere, dar noi ne-am gândit în acest articol să vedem ce rol joacă online-ul în organizarea timpului liber. Am apelat la [SEO monitor](http://seomonitor.bunt.ro/blog/seo-pentru-bloguri-solutii-pentru-platforma-wordpress/), unul dintre principalii jucători pe piața de optimizare pe motoarele de căutare, să ne ajute cu câteva informații.

„Google va deveni curând primul pas în planificarea timpului liber”

Așa am descoperit că 74% dintre românii care au cumărat bilete la film au căutat înainte informații în mediul online. La cumpărarea de bilete la evenimente, procentul este asemănător: 72% dintre cumpărători au apelat mai întâi la internet pentru a se informa în legătura cu ofertele disponibile.

În topul resurselor online se află motorul de căutare Google. În urma cercetărilor [SEO monitor](http://seomonitor.bunt.ro/) am aflat că, prima dată, utilizatorii au tendința de a căuta pe Google termeni generali – ”concerte”, ”filme 2013”, ”bilete concerte” etc. – și în funcție de primele rezultate afișate și de preferințe, fiecare se îndreaptă către website-uri specializate, ghiduri de timp liber etc.

Conform statisticilor oferite de Google, “bilete concerte” este un termen cu un potențial masiv de creștere. Același lucru se întâmplă și cu „bilete la cinema” sau „bilete la film”. „Tendința este în mod cert una de creștere – acum românii încă folosesc Google și internetul, în general, mai mult pentru a se informa. Cu timpul vor fi și mai mulți cei care vor căuta pe Google soluții de petrecut timpul în weekend sau bilete la evenimente și, concomitent, vor crește și achizțiile directe din online”, declară Cosmin Negrescu, CEO, [SEO monitor](http://seomonitor.bunt.ro/).

**Plata online vs. Plata offline**

Momentan, statisticile indică faptul că preferăm plata offline. Astfel, doar 16% dintre români declară că plătesc online biletele la cinema online și 18% achiziționează doar online bilete la evenimente.
”Cercetarea ofertelor și primul pas spre cumpărare încep azi cu o căutare pe Google. Acum câțiva ani cifrele arătau cu totul altfel, însă situația a evoluat rapid și același lucru se va întâmpla și cu plata online. Prin urmare, website-urile de profil ar trebui să se pregătească pentru schimbare, începând cu creșterea vizibilității pe Google”, a încheiat Cosmin Negrescu, CEO, SEO monitor.

**Despre SEO monitor**

[SEO monitor](http://seomonitor.bunt.ro/) reprezintă una dintre cele mai eficiente soluții de promovare pe motoarele de căutare (n.b. SEO; Search Engine Optimization) pentru afacerile din România, un serviciu revoluționar și o platformă ce permite companiilor să se afirme în piața din online și să genereze noi oportunități de afaceri.

Din portofoliu SEO monitor: [F64.ro](http://www.f64.ro/), [Elefant.ro](http://www.elefant.ro/), [TinaR.ro](http://www.tinar.ro), [Elvila.ro](http://www.elvila.ro/), [BestJobs](http://www.bestjobs.ro/), [MiniPrix](https://www.miniprix.ro/), [Cosmopolitan](http://www.cosmopolitan.ro/), [La Redoute](http://www.laredoute.ro/).

Galerie imagini

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

NEWSLETTER ZILE ȘI NOPȚI

Abonează-te la newsletter și fii la curent cu cele mai noi evenimente sau știri din Artă & Cultură, Film, Lifestyle, Muzică, Eat & Drink.

Caută