Femeile sunt campioane la cumpăraturi și când vine vorba despre bilete la spectacole. Conform unor date furnizate de Eventim, lider pe piața de ticketing din România, pe parcursul anului 2012, la nivel naţional, **60% din cumpăratorii de bilete** la evenimente (muzicale, culturale, artistice) au fost femei. Predomină spectatoarele din mediul urban, pe locul I clasându-se Bucureștiul, urmat de Iași, Timișoara și Constanța. Peste 30% din cumpărătoare se încadrează în segmentul de vârstă 18 – 34 de ani.
„Nu este surprinzător faptul că doamnele și domnișoarele sunt principalele cumpărătoare de bilete. Ele sunt cele care ordonează **viața de cuplu** și viața de familie, au inițiative în privința petrecerii timpului liber, ies mai des din casă, mai ales la cumpărături.” a declarat Valentin Vasiloiu, Director Executiv Eventim România
Faptul că femeile sunt mari doritoare de evenimente muzicale se datorează şi faptului că tot mai multe concerte impun şi un **dress-code**. Un astfel de concert este şi Sensation.
**Sensation**, cel mai cunoscut eveniment dance din lume, revine la Romexpo Bucureşti pe 6 aprilie cu ultima şi cea mai recenta producţie, Source of Light. Pentru a participa la această uriașă petrecere (un spectacol vizual efervescent, cu impresionante efecte pirotehnice şi lasere, un adevărat Cirque du Soleil al clubberilor) nu e suficient să cumperi bilet, ci trebuie să îți adaptezi vestimentația, care trebuie să aibă exclusiv culoarea albă.
Sensation a avut loc pentru prima dată în Olanda în anul 2000, iar dress-code-ul alb s-a născut ca urmare a unui eveniment tragic. **Duncan Stutterheim**, unul dintre cei trei fondatori ai ID&T, compania licenţiatoare Sensation, şi-a pierdut fratele într-un accident de mașină în 2001. Ca tribut, tuturor participanţilor la showul din 2001 li s-a cerut neoficial să se îmbrace în alb. Mai mult de 80% dintre spectatorii de atunci au aderat la iniţiativă, punct ce a marcat naşterea binecunoscutului dress-code aşa cum îl ştim şi azi.**5 continente cucerite mai târziu**, cu spectacole în peste 20 de ţări şi 1 800 000 de vizitatori, Sensation uneşte cu succes lumea în alb.
**Biletele** sunt disponibile pe Sensation.com şi în reţeaua naţională Eventim din magazinele Germanos, Orange, Vodafone, librăriile Cartureşti si Humanitas şi pe www.eventim.ro.