Cum crezi că ar arăta lumea dacă ai convinge 50 de milioane de prieteni să-i facă fericiţi pe cei din jur? Astăzi, pagina de **Facebook** a brandului **Coca-Cola** a depășit numărul record de 50 de milioane de fani. Cu această ocazie, Compania Coca-Cola a lansat o nouă provocare ce poate schimba lumea: **50 de milioane de oameni au o misiune comună** – găsirea și împărtășirea celor mai simpli paşi spre fericire.
Folosind platforma **Facebook**, **Coca-Cola** va selecta un grup de fani activi care, împreună cu echipa globală Coca-Cola şi comunitatea de fani Coca-Cola, vor căuta **motive de bucurie** și le vor împărtăși ca o sursă de inspirație pentru întreaga lume.
Folosind [noua aplicație](http://CokeURL.com/50MM) de pe pagina de [Facebook Coca-Cola](https://www.facebook.com/cocacola), fanii vor putea deveni parte a mișcării globale, având ca scop răspândirea fericirii în lume.
Odată înscriși în aplicație, **fanii vor putea să participe direct** la extinderea acestei acțiuni inovatoare. **Coca-Cola** le va susține inițiativele, va selecta cele mai creative concepte propuse și le va oferi fanilor acces la echipe din cadrul companiei, care pot contura și implementa ideile. Rezultatul final, **ce va fi lansat în 2013**, ar putea lua diferite forme inovatoare prin care poate fi valorificată comunitatea Facebook, în speranța găsirii rețetei fericirii.