Meniu Zile și Nopți
Articole Zile si Nopti Zile si Nopti 03/09/2012
Arhiva Zile si Nopti

Turneul Noaptea Devoratorilor de Publicitate

Zile si Nopti De Zile si Nopti
Comentarii Turneul Noaptea Devoratorilor de Publicitate Share Turneul Noaptea Devoratorilor de Publicitate


Turneul Noaptea Devoratorilor de Publicitate, un eveniment organizat de 4 ACE şi MSA Events, începe seria de spectacole în ţară în Braşov, pe data de 22 septembrie 2012. Braşov, primul dintre oraşele incluse în turneul național, găzduieşte anul acesta la Patinoarul Olimpic cel mai popular eveniment dedicat publicității, organizat în România din 1995 şi susţinut anul acesta de către Flanco, cel mai apreciat retailer electroIT. Următoarele evenimente Noaptea Devoratorilor de Publicitate vor avea loc în Galați – 28 septembrie, Constanța – 5 octombrie, Arad – 12 octombrie, Iași – 19 octombrie, Timișoara – 26 octombrie, Cluj – 3 noiembrie.

Sub conceptul de “energie pentru creativi”, Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012 este un eveniment dedicat pasionaţilor de reclame, în care, timp de 8 ore, publicul vizionează 290 de spoturi din toată lumea. Anul acesta, selecţia lui Jean Marie Boursicot include un record de reclame românești selectate – 13, iar spotul românesc Gelozia – IQads – deschide evenimentul.

Partenerul principal al evenimentului este Flanco, care, prin această inițiativă, pune la dispoziţia celor pasionaţi de advertising toate ingredientele cu priză necesare cultivării creativităţii. Flanco este prezent cu 14 magazine în cele 7 oraşe în care ajunge turneul Noaptea Devoratorilor de Publicitate.

### Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate:

Noaptea Devoratorilor de Publicitate a devenit, datorită ingredientelor sale – bună dispoziție, creativitate, pasiune pentru reclame – unul dintre cele mai așteptate și mai apreciate evenimente de la noi din țară. Spectacolul imaginat de Jean Marie Boursicot a fost prezentat în România, pentru prima dată, în 1995.

Jean Marie Boursicot, cinefil înrăit încă de la vârsta de 3 ani, a imaginat conceptul Nopții Devoratorilor de Publicitate pe vremea când bătea cinematografele din Marseille. Înregistrat în Cartea Recordurilor pentru colecția sa mamut de filme publicitare, 700.000 la număr, care se îmbogățește anual cu 10.000-20.000 de clipuri, Jean Marie Boursicot și-a văzut visul cu ochii în 1981, la Kinopanorama.

În fiecare an, peste 40 de țări se bucură de maratonul creațiilor publicitare, iar Noaptea Devoratorilor de Publicitate se întinde de la Vladivostok la New York, trecând prin Praga, Singapore, Insulele Mauritius, Panama, Sydney sau Hong Kong. Spectacolul adună producții publicitare din peste 60 de țări, întinse pe parcursul a șase ore.

Galerie imagini

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

NEWSLETTER ZILE ȘI NOPȚI

Abonează-te la newsletter și fii la curent cu cele mai noi evenimente sau știri din Artă & Cultură, Film, Lifestyle, Muzică, Eat & Drink.

Caută